ما مردم جیرفت در عمل نشان داده ایم که ولایت مداریم


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم جیرفت وجنوب کرمان بی ادعا در میدان عمل پایبندی خود را به ارزش ها و انقلاب و رهبری نشان داده اند و این منطقه نیازمند توجه بیشتر است.

img_9451

یحیی کمالی پور شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در جیرفت افزود: حرکت در مسیر ولایت، انقلاب اسلامی را بیمه می کند لذا همه مسئولان و مردم برای اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در این مسیر حرکت کنند.
وی گفت: اگر تاکنون انقلاب اسلامی محفوظ مانده به لطف رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.
وی تصریح کرد: ایثار، شهادت، از خودگذشتی و ولایتمداری مجموعه ای از ارزش های انقلاب است که باید در جامعه بویژه نسل جوانی که انقلاب را ندیده است، نهادینه شود.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در میدان عمل باید پاسداشت این ارزش ها باشیم تا شاهد اثار آن در جامعه باشیم.
وی گفت: مردم جنوب کرمان در تمامی عرصه ها و تاریخ انقلاب وفاداری خود را به انقلاب، ارزش ها و رهبری ثابت کرده اند.

img_0145
کمالی پور افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند دو سه روز از آمدن به جیرفت نگذشته بود که احساس کردم بین بستگان خود هستم لذا این نشان از میهمان نوازی و انقلابی بودن مردم این منطقه است.
وی گفت: معظم له فرمودند اولین فریاد علیه رژیم شاهنشاهی توسط زنان جیرفتی صورت گرفت.
وی ادامه داد: مردمان دارالولایه مفتخر هستند میزبان خوبی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوران ستم شاهی بوده اند و این برگ زرینی در تاریخ مردم این منطقه است.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رشادت های مردم این منطقه در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان در دوران جنگ و تقدیم کردن شهدا و جانبازان و آزاده ها نشان از انقلابی و بی ادعا بودن مردم این منطقه می باشد.
جشنواره سراسری یادمان ولایت هر سال به مناسبت سالروز تبعید رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهرستان جیرفت در دوران رژیم ستم شاهی برگزار می شود.
اختتامیه جشنواره هفتم با حضور سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگان مردم جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران جیرفت و عنبرآباد، خانواده های شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم در جیرفت برگزار شد.