گردهمایی بزرگ فرزندان روح الله در دانشگاه جیرفت برگزار شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ، به همت بسیج دانشجویی جیرفت ،گردهمایی بزرگ فرزندان روح الله با حضور وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد ،ائمه جمعه  فرمانده نیروی انتظامی جیرفت ،معاون برنامه ریزی فرمانداری  و دیگر مسئولین و دانشجویان در دانشگاه جیرفت برگزار شد

 وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع دانشجویان بسیجی در دانشگاه جیرفت اظهار داشت: آمریکا منابع سرور خود را در منطقه از دست داده است و برای به دست آوردن موقعیت گذشته خود دست به همه نوع کاری زده است.

سید محمد حسینی افزود: آمریکا بیش از ۳۲ سال است که با ایران مشکل دارد و پرونده آمریکا نشان داده است این کشور قابل اعتماد نیست و جایی که منافع خودش در آن است قوی وارد می‌شود.

حسینی با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام گفت: با توجه به انجام تعهدات ایران در برجام، آمریکا به عهد خود عمل نکرد و امروز نتیجه قابل لمسی را در کشور از برجام مشاهده نمی‌کنیم.

وی بیان کرد: امروز قشر دانشجوی ما با بصیرت همه موارد را رصد می‌کند و مطالبه جدی دانشجویان پایبندی مسؤولان به راه امام و شهدا است.

حسینی با بیان اینکه قصه ما با آمریکا قصه امروز و دیروز نیست، بیان داشت: خودزنی آمریکا برای جلب توجه برای انجام مقاصد پلید خود است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: مسؤولان ما باید با سعه‌صدر مطالبات دانشجویان را بشنوند و نقد این قشر را پذیرا باشند.

حسینی خاطرنشان کرد: دانشجویان مطالبات را در مردم ایجاد و این مردم هستند در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب نقش خود را ایفا می‌کنند.

در این نشست وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی به سؤالات دانشجویان پاسخ داد.

img_0105 img_0056 img_0057 img_0064 img_0071 img_0079 img_0082 img_0090 img_0091 img_0102img_0081img_0087img_0099