سفر تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شهرستان جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش. کنارصندل به نقل از روابط عمومی فرمانداری جیرفت ، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت طی جلسه ای با بخشدار مرکزی جیرفت ، معاون آموزش و پرورش ، نیروهای انتظامی و.. از سفر تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش «آش سنگ» ‌به شهرستان جیرفت خبر داد.

img_20161212_065042

نادر ملایی تصریح کرد: در این سفر کودکان و نوجوانان استان کرمان از ۲۴ تا ۲۹ آذر  میزبان تریلی تئاتر سیار کانون می‌شود که اجرای برنامه فوق در شهرستان جیرفت در مورخه ۲۷ آذر طی سه اجرا مشخص شده است.

 

وی افزود : اولین اجرا از ساعت ۹ تا ۱۱ در بخش جبالبارز با همکاری بخشداری،شهرداری ،شورای شهر، نمایندگی آموزش و پرورش و دفتر امام جمعه برگزار میگردد.

img_20161212_065047

ملایی ادامه داد: دومین اجرا در ساعت ۱۴ تا ۱۶ در محل روستای دهپیش سفلی‌ از توابع بخش مرکزی و با همکاری بخشداری و آموزش و پرورش و سومین اجرا بعد از نماز مغرب و عشا در محل پارک حضرت ولیعصر (عج) جیرفت برگزار میگردد.

 

ملای عنوان کرد :نمایش «آش سنگ» بر اساس کتابی با همین نام، نوشته‌ی روبرت ژیرو و ترجمه‌ی مصطفی سلیمی از سوی زهرا مریدی بازنویسی شده است.

img_20161212_065044

وی افزود:این نمایش به نویسندگی و کارگردانی زهرا مریدی و سرپرستی میثم میثاقی باهدف رقم زدن لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز برای کودکان و نوجوانان این شهرستان بر روی صحنه می‌رود.

 

ملایی ادامه داد:گفتنی است در نمایش «آش سنگ» زهرا مریدی، محسن قصری، امیرمحمد انصافی، زهره قاسمی و باران ستوده ایفای نقش می‌کنند.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت در پایان از عموم خانواده های محترم جیرفتی به همراه کودکان و نوجوانان برای دیدن این نمایش  دعوت نمود