بهترین راه حفظ حقوق بیت المال ،پیشگیری از طریق فرهنگ سازی است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان جیرفت که در تاریخ بیست ویکم آذر ماه سال جاری که در دادگستری این شهرستان تشکیل شد ریاست دادگستری گفت :بدون شک حراست از حقوق بیت المال بر عهده شما مسولین می باشد و خوشا به حال کسانی که در این زمینه توفیق دارند و موفق می باشند.

photo_2016-12-12_08-08-51
‌احمد علی انجم روز گفت پاسداری از حقوق بیت المال یک امر مقدس و خوبی است که برخی آن توفیق پیدا کرده اند زیرا همانطور که میدانید اموال بیت المال متعلق به همه مردم می باشند و این اموال متعلق به خدا و حاکمیت جمهوری اسلامی و ولی فقیه می باشد .

وی افزود: این شورا باقاطعیت تمام گام برمیداردو اگر خدای ناکرده سهل انگاری و بی توجهی شود مطمئن باشید که افرادی سوء استفاده می کنند .
وی خاطر نشان کرد نسل های آینده نیاز به این منابع و اراضی ملی دارند و در فکر آنها نبودن ، گناه بزرگی است و بهترین کاری که که میتوانیم جهت جلوگیری از تصرفات غیر مجاز انجام دهیم برنامه ریزی خوب و پیشگیری از طریق فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت دهیاران در روستاها و اطلاع رسانی به مردم می باشد.

photo_2016-12-12_08-09-00

در ادامه جلسه دادستان شهرستان جیرفت ضمن تاکید بر جدیت در حفظ اموال دولتی خطالب به مسئولین امر اظهار داشت اگر در زمان مدیریت شما در حفظ اراضی و اموال بیت المال کوتاهی شود باید پاسخگو باشید .
مجید رستمی افزود در حفظ حقوق بیت المال اگر پیشگیری شود بهتر است و چنانچه کسی در این زمینه کوتاهی یا قصوری نماید در این شورا جای تعارف با کسی نیست و با ایشان برخور می شود .
وی خاطر نشان کرد در بحث معادن جیرفت باچند شرط از سرمایه گذاری استقبال میکنیم اول اینکه باید حقوق مجاورین معادن در نظرگرفته شود ، سپس خام فروشی نشود، و در نهایت بومی گرایی حتما مد نظر قرار گیرد.

photo_2016-12-13_09-17-51