. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 19790 تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1395 | 11:43 ق.ظ

طی حکمی از طرف مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان و با حضور فرماندار جیرفت :

مهندس رضا سلیمانی بعنوان رئیس جدید راه و شهرسازی جیرفت منصوب شد/تصاویر

  به گزارش کنارصندل، فرماندار جیرفت در نشست معارفه رئیس اداره راه و شهرسازی جیرفت گفت : هیچ سرمایه ای بالاتر از نیروی انسانی نیست. در این معارفه که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی ، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و تعدادی از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد ، احمد امینی […]

 

به گزارش کنارصندل، فرماندار جیرفت در نشست معارفه رئیس اداره راه و شهرسازی جیرفت گفت : هیچ سرمایه ای بالاتر از نیروی انسانی نیست.

در این معارفه که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی ، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و تعدادی از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد ، احمد امینی روش افزود : همه ما باید با وحدت ، همدلی و همراهی زمینه خدمت بیش از پیش را فراهم کنیم.

وی با تقدیر و تشکر از مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان و همچنین رئیس سابق اداره راه و شهرسازی تصریح کرد: این مدیران از بدو ورود منشا خدمات زیادی بودند در صورتی که نیروی انسانی و امکانات این اداره کل با سایر استان ها قابل مقایسه نیست.

امینی روش افزود: با توجه به سوابقی که از مهندس رضا سلیمانی وجود دارد ، اطمینان داریم که در حوزه راه و شهرسازی دغدغه ای نخواهیم داشت .

وی ادامه داد: امیدواریم با تعامل مرتبط با سایر دستگاهها ، زمینه پیشرفت و رفع مشکلات راههای شهرستان فراهم شود.

مهندس ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان نیز با آرزوی توفیق و تقدیر از خدمات و تلاش های مهندس محمودی رئیس سابق اداره راه و شهرسازی جیرفت ، برای رئیس جدید این اداره نیزآرزوی موفقیت کرد.

ساردوئی نیز با اشاره به خدمات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: آسفالت ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی ،۱۸۳ کیلومتر بزرگراه ،احداث ۳ بیمارستان ، آغاز به کار پل های ورودی خلیج فارس به طول ۶۰۰ مترو شروع پل بهادر آباد به طول ۴۳۰ متر از کارهای صورت گرفته و در حال انجام این اداره کل است.

مهندس رضا سلیمانی رئیس جدید راه و شهرسازی جیرفت نیز گفت: امیدوارم بتوانم به نحو احسن در راستای اهداف سازمانی و همراه مسئولین گام های مهمی برای خدمت به مردم بردارم.

 

img_0256 img_0259 img_0267 img_0268 img_0272

نظرات بینندگان:

  1. رام گفت:

    چرا مهندی محمودی ریس قبل در جلسه نیستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + شانزده =