لباس راهداری به فرماندار جیرفت اهدا شد/تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ، در آستانه هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، عصر دیروز با حضور مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان، لباس راهداری به فرماندار جیرفت اهدا شد.

img_0224

در این مراسم فرماندار جیرفت با تجلیل از خدمات سخت راهداران گفت: این قشر بی‌ادعا در گرمای تابستان و زمستان سرد با جان فشانی در جاده‌ها جان خود را برکف دست گرفته‌اند تا جان دیگران به خطر نیافتد.

احمد امینی‌روش با بیان اینکه شهرستان جیرفت با توجه به شرایط آب و هوایی داری دو گردنه برفگیر ساردوئیه و جبالبارز است، بیان داشت: با تجهیز هرچه بیشتر راهدارخانه‌های این مناطق می‌توان در زمان بروز برف و کولاک زمینه تردد خودروها را فراهم کرد.

وی تلاش راهداران را نمونه بارز خدمت بی منت دانست و افزود: راهداران در این شرایط سخت کار می‌کنند و دل آنها به لطف و عنایت خداوند گرم است.

امینی‌روش توجه به راهداران و مشکلات آنها را مهم دانست و عنوان کرد: با استقرار اداره کل راهداری و حمل و نقل جنوب استان کرمان زمینه توجه بیشتر به این قشر فراهم شده و بیشتر خواهد شد.

photo_2016-12-15_16-18-45

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان نیز با اشاره به تجهیز امکانات و برنامه‌ریزی برای حضور راهداران در محورهای ارتباطی جنوب استان در قالب طرح زمستانی گفت: طرح راهداری زمستانی در جنوب امسال ۱۱ روز زودتر آغاز شده است.

وی بیان داشت: در این طرح ۱۳۰ دستگاه ماشین سبک و سنگین با ۱۷۰ نیروی راهدار در محورهای جنوب استان کرمان آماده باش و فعال هستند

احسان عراقی‌زاده از فعال و تجهیز شدن راهدارخانه‌های گردنه‌های برفگیر به دستگاه‌های نمک پاش خبر داد و گفت: راهداران همیشه بیدار جنوب کرمان نخواهند گذاشت مردم، خانواده‌ها و رانندگان در راه‌ها دچار مشکل شوند.

img_0249 photo_2016-12-15_16-18-52