کارمندان نمونه این سرزمین/جزئیات


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

سایت کنارصندل مدتی است که با همکاری شما خوانندگان محترم ،کارمندان و شخصیت های محبوب و نمونه جنوب کرمان را بیشتر به مردم این دیار معرفی می کند.

 

اغلب اوقات ما به عنوان یک ارباب رجوع وارد بعضی از ادارات دولتی و یا خصوصی شده ایم که رفتار و منش بعضی از کارمندان واقعاً ما را تحت تأثیر خود قرار داده ، لبخند رضایت بخشی گوشه لبمان نشانده است و احساس آرامش عجیبی در وجودمان حس کرده ایم، آنچنان که در نظر ما و مردم محبوب شده است.
کارمندان نمونه ای که با اخلاص در کار، وظیفه شناسی، وفاداری، ثابت قدم بودن، پیروی از قوانین، رعایت وقت و نحوه برخورد با ارباب رجوع و غیره به پاسداشت خون شهیدانی که برای آبادانی این سرزمین و این صندلی و میزها ریخته شد صادقانه به مردم خدمت می کنند. که جواب این کار و تلاش آنها را تنها پروردگار می تواند با پاداش خیر و سلامتی به خود و خانواده شان عطاء کند.

اما با استناد به آیه شریفه «لم یشکر مخلوق لم یشکر خالق» بر خود واجب دانستیم که در سایت خبری تحلیلی کنارصندل، هر هفته کارمندان نمونه و با اخلاق را از طریق نظرات شما خوانندگان عزیز در پایین این خبر ،شناسایی و بعد از تحقیق و بررسی با آوردن نام، عکس و محل کار در سایت معرفی نمائیم.

 

شاید از این طریق بتوانیم گوشه ای از خدمات ارزنده شان را ارج نهیم و به آنها خسته نباشید گفته باشیم.
با توجه به نظرات شما خوانندگان عزیز به سراغ مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره)جیرفت رفتیم و با توجه به شناختی که از قبل داشتیم وتحقیق و بررسی ،کارمندی معرفی شد که تمامی موارد یاد شده را برای یک کارمند نمونه بودن دارا بودند و ایشان از محبوبیت خاص تری در بین مردم و همکاران برخوردار هستند.
وقتی که با ایشان خواستیم در مورد کاری که نسبت به معرفی کارمندان نمونه انجام دهیم صحبت کردیم، از ابراز لطف مردم تشکر کرده اما نپذیرفتند.

که با اصرار بیش از حد خبرنگار ما پذیرفتند که مختصری از گذشته ی کاریشان را با ما درمیان بگذارند.
سیدجواد سادات حسینی متولد ۱۳۵۵ که در سال ۷۹ استخدام و بعنون مسئول کمیته امداد بخش ساردوئیه آغاز به کار کرد و هم اکنون بعنوان رئیس دفتر مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین مسئول روابط عمومی در این مدیریت مشغول به خدمت هستند.

 

گفتنی است وی چند سالی نیز قبل از استخدام به صورت افتخاری در این مدیریت مشغول به کار و خدمت بوده است.
او در حال حاضر ۱۶ سال خدمت صادقانه و بی ریا را در نهادی دارد که بسیار مقدس بوده و بنیان گذار آن رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

 

ما و همگی مردم عزیز برای سلامتی و موفقیت بیشتر خود و خانواده شان دعا می کنیم و خدماتش را ارج می نهیم

img_0217

کارمند نمونه بعدی را با نظرات ارزشمندتان در قسمت نظرات پایین همین خبر به ما معرفی نمائید.

سپاسگزاریم.