نشست هم اندیشی با حضور اعضا و مسئولان عالی رتبه وزارت بهداشت در شهرستان جیرفت طی دو هفته آینده برگزار میشود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، محمد نعیم امینی فرد سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح تحول سلامت، گفت: مجلس در تلاش است زمینه رفع ایرادات این طرح را فراهم کرده تا با قدرت بیشتری ادامه یابد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: از سویی دیگر تشکیل پرونده الکترونیک سلامت و نظام ارجاع از دیگر مواردی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد تا طرح تحول سلامت پرقدرت تر از قبل به جلو حرکت کند و این طرح با نگرشی جدید به حیات خود ادامه دهد.

وی یادآور شد: طرح تحول سلامت طرح وزارت بهداشت نیست بلکه به نوعی طرح نظام است و عقبگرد در آن معنا نخواهد داشت و لذا تلاش خواهیم کرد تا این طرح با رفع نقاط ضعف ادامه یابد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: این کمیسیون درنظر دارد طی دو هفته آینده نشست هم اندیشی را با حضور اعضا و مسئولان عالی رتبه وزارت بهداشت در شهرستان جیرفت برگزار کند تا به بررسی وضعیت طرح تحول سلامت بپردازد.

منبع: خبرگزاری خانه ملت