. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 20004 تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395 | 18:58 ب.ظ

باید همه ما تلاش کنیم تا بی‌سوادی را که لکه ننگی برای جامعه است از بین ببریم

به گزارش کنارصندل، احمد امینی‌روش ظهر امروز در نشست شورای سوادآموزی جنوب و شرق استان کرمان اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای بزرگی در کشور و جنوب استان کرمان در همه زمینه‌ها شکل گرفته است. فرماندار جیرفت بیان کرد: در بحث آموزش و پرورش با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد ما در […]

به گزارش کنارصندل، احمد امینی‌روش ظهر امروز در نشست شورای سوادآموزی جنوب و شرق استان کرمان اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای بزرگی در کشور و جنوب استان کرمان در همه زمینه‌ها شکل گرفته است.

فرماندار جیرفت بیان کرد: در بحث آموزش و پرورش با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد ما در این منطقه شاهد شروع  عملیات اجرایی ۲۶ فضای آموزشی توسط خیرین مدرسه‌ساز هستیم که این نشان می‌دهد دولت با برنامه‌ریزی کار می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های آموزشی جیرفت افزود: در جیرفت ۱۲ دانشگاه با ۲۰ هزار دانشجو،  ۵۰ هزار دانش آموز و ۴ هزار نفر معلم برای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی تلاش می‌کنند.

امینی‌روش با بیان اینکه جنوب استان کرمان کلکسیونی از نعمت‌های خدادادی است، تصریح کرد: متاسفانه با وجود سالانه ۴٫۵ میلیون تن محصولات کشاورزی در این منطقه و دارا بودن رتبه سوم معادن کشور تا کنون نتوانستیم از این ظرفیت‌ها استفاده صحیح داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه سواد‌آموزی کارهای بزرگی انجام شده است، افزود: باید همه ما تلاش کنیم تا بی‌سوادی که لکه ننگی برای جامعه است را از بین ببریم.

فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: تاکنون در جیرفت در زمینه بی‌سوادی به نتایج خوبی رسیدیم و امیدوارم که با تلاش مسئولان مربوطه این مهم به صفر برسد.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم برای مناطقی که درصد بی‌سوادی آنها بیشتر است کارهای بیشتری انجام دهیم.

امینی روش همچنین در بخشی از سخنانش تصریح کرد: به دنیا ثابت شده است که ایران اهل صلح و سازش است و در هر زمینه‌ای به عهد خود وفا می‌کند و ما در بحث برجام می‌توانیم بد‌عهدی آمریکا را به همه جهانیان ثابت کنیم.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =