. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 20029 تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395 | 20:32 ب.ظ

امام جمعه جیرفت:

برخی از دانش‌آموزان مستعد منطقه جنوب کرمان به دلیل فقر مالی از ادامه تحصیل باز می‌مانند

به گزارش کنارصندل،حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی در جیرفت اظهار داشت: جیرفت در زمینه‌های مختلفی استعدادهای خوبی دارد که یکی از این استعدادها دانش‌آموزان آن هستند که در المپیادها و جشنواره‌ها رتبه‌های علمی خوبی دارند. وی با اشاره به فقر مالی در جنوب استان کرمان گفت: گاهی این فقر مالی […]

به گزارش کنارصندل،حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی در جیرفت اظهار داشت: جیرفت در زمینه‌های مختلفی استعدادهای خوبی دارد که یکی از این استعدادها دانش‌آموزان آن هستند که در المپیادها و جشنواره‌ها رتبه‌های علمی خوبی دارند.

وی با اشاره به فقر مالی در جنوب استان کرمان گفت: گاهی این فقر مالی سبب می‌شود تا در این مناطق دانش‌آموزان مستعد از تحصیل باز بمانند.

کرمی‌پور با اشاره به بحث بصیرت عنوان کرد: در زمان فتنه، هوا غبارآلود می‌شود که بصیرت به مانند مه‌شکن در غبار راه را نمایان می‌کند.

امام جمعه جیرفت افزود: کسانی که در صدر اسلام منحرف شدند زیر پرچم اسلام قرار نگرفتند، سال ۸۸ سران فتنه به دنبال ریشه‌کن کردن ولایت بودند که خودشان گرفتار شدند.

وی گفت: اگر کسی از راه ولایت منحرف شود به این معنی است که از راه راست منحرف شده است.

کرمی‌پور با تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش جیرفت بیان داشت: حضور این مجموعه در حرکت‌های جمعی ملی و مذهبی قابل تقدیر است که می‌طلبد در روز ۹ دی امسال هم با مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان این روز با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

 در این نشست فرمانداران و روسای آموزش و پرورش مناطق جنوب و شرق استان کرمان گزارشی از وضعیت سوادآموزی در مناطق خود ارائه کردند و خواستار توجه جدی سازمان نهضت سوادآموزی به وضعیت کم کردن آمار بی‌سوادان در این  شهرستان‌ها شدند.

منبع:فارس

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 6 =