برخی از دانش‌آموزان مستعد منطقه جنوب کرمان به دلیل فقر مالی از ادامه تحصیل باز می‌مانند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل،حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی در جیرفت اظهار داشت: جیرفت در زمینه‌های مختلفی استعدادهای خوبی دارد که یکی از این استعدادها دانش‌آموزان آن هستند که در المپیادها و جشنواره‌ها رتبه‌های علمی خوبی دارند.

وی با اشاره به فقر مالی در جنوب استان کرمان گفت: گاهی این فقر مالی سبب می‌شود تا در این مناطق دانش‌آموزان مستعد از تحصیل باز بمانند.

کرمی‌پور با اشاره به بحث بصیرت عنوان کرد: در زمان فتنه، هوا غبارآلود می‌شود که بصیرت به مانند مه‌شکن در غبار راه را نمایان می‌کند.

امام جمعه جیرفت افزود: کسانی که در صدر اسلام منحرف شدند زیر پرچم اسلام قرار نگرفتند، سال ۸۸ سران فتنه به دنبال ریشه‌کن کردن ولایت بودند که خودشان گرفتار شدند.

وی گفت: اگر کسی از راه ولایت منحرف شود به این معنی است که از راه راست منحرف شده است.

کرمی‌پور با تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش جیرفت بیان داشت: حضور این مجموعه در حرکت‌های جمعی ملی و مذهبی قابل تقدیر است که می‌طلبد در روز ۹ دی امسال هم با مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان این روز با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

 در این نشست فرمانداران و روسای آموزش و پرورش مناطق جنوب و شرق استان کرمان گزارشی از وضعیت سوادآموزی در مناطق خود ارائه کردند و خواستار توجه جدی سازمان نهضت سوادآموزی به وضعیت کم کردن آمار بی‌سوادان در این  شهرستان‌ها شدند.

منبع:فارس