. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 20010 تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395 | 19:50 ب.ظ

بوسه رئیس نهضت سواد آموزی کشور و تعدادی از مسئولین بر دستان پدر شهید واحدی،شهید نهضت سواد آموزی جیرفت /تصاویر

به گزارش کنارصندل ،علی باقرزاده  رئیس نهضت سواد آموزی کشور بعد از اتمام نشست شورای پشتیبانی و سواد‌آموزی جنوب و شرق استان کرمان که در شهرستان جیرفت برگزار شد با تعدادی از مسئولین به دیدار خانواده شهید هوشنگ واحدی ،شهید نهضت سواد آوزی رفت و بر دستان پدر این شهید بوسه زد و ادای احترام […]

به گزارش کنارصندل ،علی باقرزاده  رئیس نهضت سواد آموزی کشور بعد از اتمام نشست شورای پشتیبانی و سواد‌آموزی جنوب و شرق استان کرمان که در شهرستان جیرفت برگزار شد با تعدادی از مسئولین به دیدار خانواده شهید هوشنگ واحدی ،شهید نهضت سواد آوزی رفت و بر دستان پدر این شهید بوسه زد و ادای احترام کرد.

 

معاون آموزش و پرورش استان کرمان ،رئیس آموزش و پرورش جیرفت ،معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت ،رئیس بنیاد شهید ،رئیس نهضت سواد آموزی جیرفت و تعدادی دیگر وی را همراهی و با خانواده این شهید عزیز دیدار کردند.

رئیس نهضت سواد آموزی کشوردر این دیدار گفت: برای ما دیدار با خانواده شهدا پر از افتخار،خیر و برکت و سعادت است.

 

علی باقرزاده ادامه داد: خداوند به حرمت شهدا خیلی از مشکلات دنیوی و اخروی ما را حل خواهد کرد و ما باید قدردان آن بزرگواران و خانواده های گرامی شان باشیم.

 

وی تصریح کرد: در استان کرمان چهار شهید نهضت سواد آموزی وجود دارد که یکی از آن شهدا متعلق به شهرستان جیرفت است که این شهید عزیز کارمند نهضت سواد آموزی بود.

 

در ادامه برادر شهید مختصری از زندگی نامه آن شهید بزرگوار ارائه داد و گفت: این شهید در سال ۱۳۶۵ در کربلای ۵ به شهادت رسید.

 

در پایان رئیس نهضت سواد آموزی کشور با اهداء لوح از خانواده این شهید تقدیر نمود.

 


 

تصاویر:محمدرضا براهام

نظرات بینندگان:

  1. خسته نباشید مرسی به خاطر این مطالب زیبا
    ما در زمینه درب های ضد سرقت و ضد
    حریق فعالیت می کنیم.خوشحال میشوم از وبسایت ما دیدن کنید

  2. رضا واحدی گفت:

    به به چه سعادتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 19 =