با روحیه همدلی بین مسئولان و خانواده رسانه می توان زمینه پیشرفت منطقه را فراهم کرد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

فرماندار جیرفت گفت: رسانه ها خدمات دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند تا شاهد افزایش امید در جامعه باشیم.

به گزارش کنارصندل ،احمد امینی روش روز سه شنبه در آیین افتتاح ساختمان جدید دفتر سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در جیرفت افزود: استقلال خبرگزاری جمهوری اسلامی، نیاز منطقه جنوب کرمان بود که با حمایت دولت تدبیر و امید امروز شاهد افتتاح این دفتر هستیم.

وی بیان کرد: جنوب کرمان شامل هفت شهرستان با جمعیت بیش از یک میلیون نفر دارای ظرفیت های خوبی در بخش های مختلف است.

فرماندار جیرفت گفت: ایرنا نقش اساسی در برجسته کردن پتانسیل های این منطقه دارد لذا باید از این ظرفیت در زمینه پیشرفت و توسعه منطقه استفاده کرد.

وی با قدردانی از مسئول دفتر ایرنا در جیرفت افزود: با روحیه همدلی بین مسئولان و خانواده رسانه می توان زمینه پیشرفت منطقه را فراهم کرد.

امام جمعه جیرفت هم در این آیین گفت: اطلاع رسانی باید سریع و دقیق باشد و در این زمینه خبرگزاری جمهوری اسلامی عملکرد خوبی داشته است.

حجت الاسلام رضا کرمی پور با اشاره به گسترش فضای مجازی در جامعه افزود: بعضی از مطالبی که در فضای مجازی منتشر می شود قابل اعتماد نیست لذا خبرگزاری ها منابع قابل اعتمادی در زمینه اطلاع رسانی هستند.

وی با تشکر از مسئول دفتر ایرنا در جیرفت گفت: این دفتر عملکرد خوبی در زمینه انتشار اخبار منطقه جنوب کرمان داشته است.

وی افزود: خبرگزاری ها کمک خوبی برای نمایش پتانسیل ها و برطرف کردن نقص ها هستند لذا باید از این فرصت برای پیشرفت منطقه استفاده کرد.

ساختمان جدید دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با حضور سید سعید حسینی معاون مدیرکل اخبار استان های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، امام جمعه و فرماندار جیرفت افتتاح شد.

همچنین روح الله صائب به عنوان مسئول این دفتر معرفی و از خدمات سید جمال خوشکام مسئول سابق دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان جیرفت قدردانی شد.

ساختمان جدید دفتر ایرنا در جیرفت که هفت شهرستان جنوب استان کرمان را پوشش می دهد، با همت مسئولان سازمان مرکزی و همکاری مدیران منطقه تامین شده است و ۲۵۰ متر مربع مساحت و ۱۶۰ متر مربع زیربنا دارد.