۲ کتاب مجموعه شعر شاعران در جیرفت رونمایی شد/تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

۲ کتاب مجموعه شعر شاعران جیرفتی با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر جنوب کرمان و مسئولان منطقه رونمایی شد.

 

به گزارش کنارصندل ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان شامگاه چهارشنبه در این آیین گفت: جنوب استان ظرفیت های خوب فرهنگی دارد که باید این استعدادها شکوفا شوند.
حسین اسحاقی افزود: این ۲ کتاب که شاهد رونمایی آنها هستیم نشان از ظرفیت این منطقه در زمینه فرهنگ و هنر دارد و امیدواریم این مسیر ادامه داشته باشد.
وی بیان کرد: مجموعه شعر آبها را آبرویی بود و نیست اثر محمدرضا واحدی و مجموعه شعر نامه های اردیبهشت اثر مشترک حمیدرضا واحدی و سارا سالاری زوج جوان جیرفتی که امشب رونمایی شد نشان دهنده توانمندی شاعران جنوب کرمان است.
وی به برپایی چهارمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان از ۱۱ تا ۱۶ دی در حسینیه شهدای جیرفت اشاره کرد و گفت: ۴۰۰ ناشر در این نمایشگاه شرکت می کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: تاکنون تعداد ۱۴ کمیته جهت برپایی نمایشگاه تشکیل شده است.
وی اظهار کرد: آیین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اختتامیه با حضور استاندار کرمان برگزار می شود.
اسحاقی گفت: در این نمایشگاه غرفه فعالیت های جنبی با برنامه های متنوع چون رونمایی از کتاب به صورت روزانه و غیره همراه خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اهدای لوح سپاس از ناشران مجموعه شعر آبها را آبرویی بود و نیست اثر محمدرضا واحدی و مجموعه شعر نامه های اردیبهشت اثر مشترک حمیدرضا واحدی و سارا سالاری زوج جوان جیرفتی با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.