. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 20198 تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1395 | 19:44 ب.ظ

فرماندار جیرفت در شورای حفاظت از منابع آب جیرفت:

لازم است تمام دستگاه های متولی در پرکردن چاه های غیرمجاز جیرفت با توجه به کاهش میزان بارندگی تلاش کنند

فرماندار جیرفت با بیان اینکه چهار هزار حلقه چاه غیرمجاز در جنوب کرمان بزودی مسدود می شود گفت: لازم است تمام دستگاه های متولی در پرکردن چاه های غیرمجاز جیرفت با توجه به کاهش میزان بارندگی تلاش کنند. به گزارش کنارصندل،احمد امینی روش روز یکشنبه در نشست کمیته حفاظت از منابع آب مناطق جنوب استان کرمان […]

فرماندار جیرفت با بیان اینکه چهار هزار حلقه چاه غیرمجاز در جنوب کرمان بزودی مسدود می شود گفت: لازم است تمام دستگاه های متولی در پرکردن چاه های غیرمجاز جیرفت با توجه به کاهش میزان بارندگی تلاش کنند.

به گزارش کنارصندل،احمد امینی روش روز یکشنبه در نشست کمیته حفاظت از منابع آب مناطق جنوب استان کرمان افزود: این منطقه بر اساس گزارش های هواشناسی از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷ میلیمتر بارندگی داشته در حالی که سال گذشته میزان بارندگی در این منطقه طی این مدت ۷۳ میلیمتر گزارش شده است.
وی خاطرنشان کرد: آمار و ارقام هواشناسی از میزان بارندگی در جنوب استان کرمان بیانگر بحران آب در این منطقه است و باید این بحران به درستی مدیریت شود
وی حفظ منابع آب، مصرف بهینه آب بویژه در بخش کشاورزی را لازم دانست و افزود: اعضای شوراها و دهیاران می توانند در فرهنگ سازی صحیح استفاده از منابع آبی نقش مهمی ایفا کنند


فرماندار جیرفت از برخود قاطع با کم کاری دستگاه های متولی خبر داد و افزود: دستگاه های متولی باید با تشکیل گروه های سیار درصدد جلوگیری از اینگونه تخلفات باشند.
وی ادامه داد: همه باید بدانند بحران آب، استقلال مردم و جامعه را به خطر می اندازد و دلیلی ندارد که عده ای به صورت غیرقانونی از منافع ملی استفاده کنند.
وی افزود: چاه ‌های غیرمجاز باید به هر قیمتی مسدود شوند و متخلفان هم بدانند در این زمینه شرکت آب منطقه‌ ای جنوب کرمان و نیروی انتظامی بسیار جدی است و سایر دستگاه‌ ها در اجرایی کردن این عملیات باید تعامل و همکاری کنند.
امینی روش عنوان کرد: اولویت‌ بندی نقاط آسیب ‌پذیر دشت ‌های استان کرمان از سوی دستگاه ‌های اجرایی ضروری و لازم است تا تمام دستگاه ها در اجرای قوانین و طرح احیاء و تعادل ‌بخشی آب ‌های زیرزمینی با یکدیگر همسو و همگام حرکت کنند.

نظرات بینندگان:

  1. ناشناس گفت:

    عزیزم رانی ایرانی هم هست یه مقدار تحقیق بفرمائید بعد اظهار نظر بفرمائید

  2. عباس اباد گفت:

    اول اازاین کاش به جای اابمیوه خاررجی اازایراانی مصرف مصرف میشد دربذیرایی جلسه جهت حمایت ازتولیدداخل ودرثانی اقای فرماندارمادهیاران وشوراهاچندین سال است بدنبال مسدودکردن چاه غیرمجازومعروف نازدشت اسفندقه هسستیم چراجنابعالی حمایت می کنیدونمی گذاریداین کارغیرقاننونی اانجام شود….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =