. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 20158 تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1395 | 19:13 ب.ظ

فرماندار جیرفت در جلسه شورای فرهنگ عمومی:

اولویت اصلی اعتبارات جیرفت در سال ۹۶، راه اندازی صدا و سیما و بخصوص رادیو جیرفت است

فرماندار جیرفت با اشاره به اینکه جهت راه اندازی صدای رادیو جیرفت به هر اندازه که بودجه نیاز باشد، آن را تامین می کنیم،گفت: اولویت اصلی اعتبارات جیرفت در سال ۹۶، راه اندازی صدا و سیما و بخصوص رادیو جیرفت است. به گزارش خبرنگار کنارصندل، احمد امینی روش شامگاه ( ۴ دی ) در جلسه شورای […]

فرماندار جیرفت با اشاره به اینکه جهت راه اندازی صدای رادیو جیرفت به هر اندازه که بودجه نیاز باشد، آن را تامین می کنیم،گفت: اولویت اصلی اعتبارات جیرفت در سال ۹۶، راه اندازی صدا و سیما و بخصوص رادیو جیرفت است.

به گزارش خبرنگار کنارصندل، احمد امینی روش شامگاه ( ۴ دی ) در جلسه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان که با حضور مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان در دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد، گفت: دستگاه های مختلفی، متولی امر فرهنگ هستند اما در این میان صدا و سیما نقش موثر و مهمی دارد.

وی افزود: شبکه های دیجیتالی در مناطق مختلف جنوب کرمان و جیرفت مستقر شده اند اما همچنان وجود دارد مناطقی که از عدم پوشش شبکه های دیجیتالی گله مند هستند.

فرماندار جیرفت عنوان کرد: از دیگر توصیه های مردم شهرستان جیرفت، راه اندازی صدای رادیو جیرفت است که قطع یقین می تواند بسیار تاثیرگذار در ارتقای فرهنگی منطقه باشد و در این زمینه، به هر میزان که اعتبار نیاز باشد، آن را تامین می کنیم.

به گفته وی منطقه جیرفت و جنوب کرمان دارای مردمی سخت کوش است که ظرفیت زیادی در ابعاد مختلف دارند لذا بهتر است این توانمندی ها را به افکار عمومی معرفی کنیم.

امینی روش اظهار داشت: اولویت اصلی اعتبارات جیرفت در سال ۹۶، صدا و سیما و بخصوص راه اندازی رادیو جیرفت است.

وی ابراز داشت: منطثه جنوب کرمان از نظر ظرفیت بسیار غنی است اما متاسفانه زیرساخت های آن مشکل دارد که باید مسائل آن مرتفع شود.

فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: امروزه جمعیت روستایی بر جمعیت شهری غلبه دارد و از طرف دیگر شاهد فعالیت بیش از ۴۰ نشریه در جیرفت و جنوب کرمان هستیم که این امر در سایر استان های کشور کم نظیر است لذا با هدایت و پرمحتوا کردن این نشریات، می توان گامی بلند جهت ارتقای فرهنگی منطقه برداریم.

امینی روش ادامه داد: امروز ما باید به دنبال روحیه و نشاط دادن به مردم و منطقه باشیم بنابراین نباید مسئولین خود را محدود و وابسته به بودجه های دولتی کنند.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هشت =