برنامه ریزی و انجام کار فرهنگی در خصوص معضل پرخاشگری و بی صبری، در دستور کار شورای پژوهش این اداره کل قرار میگیرد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: به مانند بسیاری از نقاط کشور یکی از آسیب های اجتماعی جنوب کرمان پرخاشگری و بی صبری است که با حضور نخبگان منطقه در این خصوص کار انجام می شود.

اسحاقی در نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان افزود: یکی از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برای انجام کار فرهنگی انجام کار بر اساس پژوهش بوده که با راه اندازی شورای پژوهش اداره کل برنامه ریزی و انجام کار فرهنگی در خصوص معضل پرخاشگری و بی صبری نیز انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات جامعه امروز بحث پرخاشگری و بی صبری است بیان داشت: با توجه به داشتن نخبگان شاخص و بسیار در زمینه علوم اجتماعی و ارائه راهکار هایی برای مقابله با این موضوع امید است با اعمال نظرات داده شده بتوان رعایت اخلاق و پرهیز از پرخاشگری را رواج دهیم.

وی با اشاره به لزوم معرفی ظرفیت های جنوب  استان در رسانه صدا و سیمای استان اظهار داشت: برای معر فی ظرفیت ها و پتانسیل های جنوب استان آماده هر نوع همکاری با صدا و سیمای مرکز استان هستیم.

اسحاقی با اشاره به برپایی چهارمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان از ۱۱ لغایت ۱۶ دی ماه در محل حسینیه شهدای جیر فت خاطر نشان کرد: آیین افتتاح این نمایشگاه با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و آیین اختتامیه با حضور استاندار کرمان برگزار می شود.

وی با اشاره به لزوم پرداختن به منویات مقام معظم رهبری در جامعه خصوصا شعار سال گفت: در این راستا در چهارمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان بخشی با عنوان اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است که همه ادارات و نهادهایی که در خصوص اقتصاد مقاومتی در جامعه کار انجام داده اند در این نمایشگاه به معرفی اقدامات خود خواهند پرداخت.