۹ دی یک روز تاریخی است لذا مردم باید احساس تکلیف کرده، در این راهپیمایی حضور پیدا کنند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

امام جمعه جیرفت گفت: ۹ دی یک روز تاریخی است لذا مردم باید احساس تکلیف کرده، در این راهپیمایی حضور پیدا کنند و به دشمنان ثابت کنند که همچنان با انگیزه تر از گذشته پای آرمان های نظام ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار کنارصندل، حجت الاسلام رضا کمالی پور شامگاه ( ۴ دی) در جلسه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان گفت: برنامه رادیویی جیرفت مدنظر صدا و سیمای استان کرمان باشد.

وی افزود: به فرمایش مقام عظمای ولایت، روز ۹ دی بیشترین خسارت را پس از جنگ ۸ ساله به نظام وارد کرده است لذا نباید به سادگی از کنار این مناسبت عبور کنیم.

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: به لطف خدا امروزه آمریکا رو به اضمحلال است و روسیه نیز ارادت خاصی به ایران و مقام معظم رهبری دارد و این امر نشان دهنده روند رو به رشد کشور ایران در منطقه و جهان است لذا عنایت خدا و اهل بیت و همچنین درایت مقام عظمای ولایت را نباید فراموش کرد.

به گفته وی رهبر معظم انقلاب ۲ توصیه مهم در خصوص روز  ۹ دی دارند، یکی اینکه این روز فقط شعاری نباشد و دیگری اینکه به عمق شعارها توجه کنند.

حجت الاسلام کرمی پور بیان داشت: ۹ دی یک روز تاریخی است لذا مردم باید احساس تکلیف کرده، در این راهپیمایی حضور پیدا کنند و به دشمنان ثابت کنند که همچنان با انگیزه تر از گذشته پای آرمان های نظام ایستاد