. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 20217 تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1395 | 15:24 ب.ظ

معاون اتاق بازرگانی جنوب کرمان:

پیگیر ورود محصولات کشاورزی جنوب کرمان به بازار بورس هستیم

به گزارش کنارصندل ،معاون اتاق بازرگانی جنوب کرمان درنشست  اقتصاد مقاومتی جیرفت گفت: انجمن گلخانه داران، خرما و فرش در این منطقه راه اندازی شده است و پیگیر راه اندازی انجمن های سیب زمینی و پیاز با توجه به ظرفیت منطقه هستیم. جهانبخش بهزادنژاد افزود: با تشکیل انجمن های مختلف دنبال ساماندهی بخش های مختلف […]

به گزارش کنارصندل ،معاون اتاق بازرگانی جنوب کرمان درنشست  اقتصاد مقاومتی جیرفت گفت: انجمن گلخانه داران، خرما و فرش در این منطقه راه اندازی شده است و پیگیر راه اندازی انجمن های سیب زمینی و پیاز با توجه به ظرفیت منطقه هستیم.
جهانبخش بهزادنژاد افزود: با تشکیل انجمن های مختلف دنبال ساماندهی بخش های مختلف هستیم که امیدواریم در این مسیر موفق باشیم.
وی تصریح کرد: مشکل منطقه تولید محصول بدون در نظر گرفتن بازار است که باید در این زمینه برنامه ریزی های دقیقی صورت گیرد.
وی گفت: ۲۵ درصد محصولات جنوب استان کرمان مازاد و برای مصرف تازه خوری است که برای بازار آنها باید برنامه ریزی دقیقی انجام شود.
معاون اتاق بازرگانی جنوب کرمان اظهار کرد: عمده بازار محصولات این منطقه کشورهای عراق، افغانستان، روسیه و آسیای میانه است.
وی گفت: پیگیر ورود محصولات کشاورزی این منطقه به بازار بورس هستیم که در این زمینه باید زیرساخت ها را فراهم کنیم.
وی افزود: برای کشاورزان این منطقه دوره بازاریابی را برگزار کردیم و پیگیر برگزاری دوره های دیگری برای افزایش اطلاعات روز کشاورزان در این منطقه می باشیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =