. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 20219 تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1395 | 22:47 ب.ظ

دعوت فرماندار جیرفت از اقشار مختلف مردم جهت شرکت در تجمع بزرگداشت ۹ دی

به کنارصندل به نقل از روابط عمومی فرمانداری جیرفت، احمد امینی روش فرماندار جیرفت از اقشار مختلف مردم ولایت مدار جیرفت جهت شرکت در تجمع بزرگداشت ۹ دی ماه دعوت بعمل آورد. در این دعوت نامه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم در حالی در آستانه هفتمین سالگرد حماسه ۹دی قرارداریم،که نظام مقدس جمهوری اسلامی […]

به کنارصندل به نقل از روابط عمومی فرمانداری جیرفت، احمد امینی روش فرماندار جیرفت از اقشار مختلف مردم ولایت مدار جیرفت جهت شرکت در تجمع بزرگداشت ۹ دی ماه دعوت بعمل آورد.

در این دعوت نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در حالی در آستانه هفتمین سالگرد حماسه ۹دی قرارداریم،که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز پرثمرتر وبالنده تر،به عنوان قدرتی مهم و تاثیرگذار در سطح منطقه وجهان بدل شده است.

روز نهم دی ماه روز تجدید میثاق با شهدا، ولایت و لبیک به مقام معظم رهبری امام خامنه ای وخروش ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است .

روزی که مردم با حضور خود در نهم دی ماه ۸۸  نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرده و نشان دادند به آرمان های انقلاب وفادار هستند.
این مردم هر زمان احساس کنند خطر و تهدیدی از طرف بدخواهان نظام را نشانه گرفته یا دشمن قصد نفوذ در بدنه کشور و به هم ریختن انسجام داخلی داشته باشد خود جوش به صحنه آمده و آن را در نطفه خفه کرده و اعلام کرده اند که پای نظام ، انقلاب و رهبرشان هستند.

از طرفی خلق حماسه نهم دی وابسته به هیچ گروه،جریان ویا حزب وتشکلی نبوده ونیست وهیچ جریان وگروهی حق مصادره این حماسه سترگ وماندگار را ندارند،بلکه این حماسه متعلق به ملت بصیر وسلحشور ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم اعم از کشاورزان ، بازاریان ، اصناف ،دانشجویان و اکثریت قاطع مردم که همه کاره نظام هستند تقاضا می شود در اجتماع بزرگداشت ۹ دی که در جلوی فرمانداری جیرفت درساعت ۹ صبح برگزارمیگردد حضور بهم رسانند و با حضور مجدد خود در نهم دی ماه امسال بار دیگر نشان دهند که مردم دارالولایه همواره هوشیار و از شعور بالای سیاسی برخوردارند و این مراسم را باشکوهتر از سال های گذشته برگزار کنند.

احمد امینی روش
فرماندار شهرستان جیرفت

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + نه =