حماسه ٩دی در تاریخ ایران بی نظیر بود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی در راستا گرامیداشت حماسه بی بدیل ٩دی ماه گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند مردم حماسه ای آفریدند که بی بدیل و بی نظیر بود و روز ۹ دی درتاریخ انقلاب اسلامی روز ماندگار شد.
وی ادامه داد: فتنه ای در کشور شکل گرفت که اساس نظام را نشانه گرفته بود و خود کسانی که در خیابان ها آمدند گفتند انتخابات بهانه است و اصل نظام نشانه است.
وی اظهار داشت: آنها بدنبال اصل نظام بودند و تا نظام را متهم کنند که در رای مردم دست برده نظامی که ساز و کارهای انتخاباتی را به گونه ای دیده که تقلب در این حد امکانش نیست، همانهایی که ادعا کرده بودند که در انتخابات تقلب شده بعدها گفتند که ادعایی بیش نبوده است.
مسئول بسیج دانشجویی جیرفت گفت: نهم دی را باید برای همیشه زنده نگه داریم چرا که حضور مردم حضور تعیین کننده در همه صحنه ها بوده است. این جریانات و چالش ها برای انقلاب اسلامی طبیعی است چرا که دشمنی ابرقدرت ها تمام نشدنی است.
محمودی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دست دشمنان را از کشور قطع کرده است و آنها بخاطر اینکه آب رفته را به جوی برگردانند، تلاش می کنند پس ما نباید فریب آنها را بخوریم و در میدان دشمنان بازی کنیم.

کیوان محمودی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید همه افراد تکلیف خود را با این موضوع روشن کنند.
وی اظهار داشت: اکنون نفوذ دشمن از طریق دیگر است. باید تلاش کنیم بصیرت خود را افزایش بدهیم و بزرگترین نیاز فعلی جامعه وحدت و انسجام در بین مردم است.