. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 20322 تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1395 | 18:15 ب.ظ

امام جمعه جیرفت:

انقلاب ما زمانی ارزش دارد که تمام قد در مقابل دشمنان ایستاد و از مواضع به حق خود کوتاه نیامد

به گزارش کنارصندل ،حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور پیش از ظهر امروز در اجتماع مردم این شهرستان که به مناسبت ۹ دی برگزار شد، گفت: ضربه‌های سنگینی که سران فتنه به این کشور زدند، غیر قابل چشم‌پوشی است. وی با بیان اینکه امروز اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب نشستیم، دشمن ۱۰ قدم جلو می‌آید، اظهار داشت: […]

به گزارش کنارصندل ،حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور پیش از ظهر امروز در اجتماع مردم این شهرستان که به مناسبت ۹ دی برگزار شد، گفت: ضربه‌های سنگینی که سران فتنه به این کشور زدند، غیر قابل چشم‌پوشی است.

وی با بیان اینکه امروز اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب نشستیم، دشمن ۱۰ قدم جلو می‌آید، اظهار داشت: در مقابل دشمن باید مقابله کرد نه مذاکره و عقب‌نشینی با توکل بر خدا باید در مقابل دشمن ایستاد و هیچ ترسی به دل راه نداد.

کرمی‌پور بیان کرد: اگر به غیر خدا اعتماد کنیم به جایی نخواهیم رسید و فقط تکیه بر قدرت خدا مشکل‌گشا است، امروز دشمنان این نظام پای دین ما ایستاده‌اند و از تمام مهره‌های خود برای ضربه زدن به نظام ما استفاده می‌کنند.

‌امام جمعه جیرفت با هشدار به دشمنان خود فروخته تاکید کرد: اعتماد به برخی قدرت‌ها نمی‌توان انقلاب را به سر منزل مقصود رساند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان جیرفت به عنوان شهر دارالولایه مشهور است و مردمان آن در ولایتمداری ریشه دارند، تصریح کرد: در آستانه ۹ دی روز بیعت امت با ولایت افراد و گروهی در این شهرستان با دعوت از محکوم فتنه سبب نگرانی مردم و دلسوزان نظام و انقلاب را فراهم کردند.

کرمی‌پور اقدام به موقع برای لغو حضور محکوم فتنه در جیرفت را حرکتی عقلانی دانست و خاطرنشان کرد: ما این روزها باید درس بگیریم که دشمنان در مقابل این نظام و انقلاب چه کردند.

امام جمعه جیرفت بیان داشت: انقلاب ما زمانی ارزش دارد که تمام قد در مقابل دشمنان ایستاد و از مواضع به حق خود کوتاه نیامد.

کرمی‌پور با تقدیر از حرکت مردمی در برپایی مراسم ۹ دی در این شهرستان ابراز داشت: امروز مردم این شهرستان هم‌صدا با دیگر مردم کشور ولایتمداری خود را فریاد زدند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =