. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 20262 تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1395 | 08:26 ق.ظ

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت:

بهترین سفیر یک شهرستان نویسندگان هستند

به گزارش کنارصندل، ،نادر ملایی در دیدار و تقدیر از شیخ علی بادپر نویسنده کتاب تماشای دل درهدیه گل ،افزود: نویسندگان با قلم و بیانشان مطالبی بر روی کاغذ می آورند و ثبت می کنند که می تواند بهترین مبلغ شهرستان شود . وی ادامه داد: مردم جیرفت باید همیشه قدردان چنین نویسندگان عزیزی باشند و […]

به گزارش کنارصندل، ،نادر ملایی در دیدار و تقدیر از شیخ علی بادپر نویسنده کتاب تماشای دل درهدیه گل ،افزود: نویسندگان با قلم و بیانشان مطالبی بر روی کاغذ می آورند و ثبت می کنند که می تواند بهترین مبلغ شهرستان شود .
وی ادامه داد: مردم جیرفت باید همیشه قدردان چنین نویسندگان عزیزی باشند و این نویسندگان بیشترمورد تقدیر و احترام قرار گیرند.
ملایی دراین دیدار که با حضور مهندس شریفی رئیس اداره کار و امور اجتماعی جیرفت همراه بود،تاکید کرد: می طلبد دستگاه های ذیربط نسبت به حمایت و توجه بیشتر به این نویسنده خوش ذوق که از قشر عزیز بازنشسته است اقدام نمایند و فرهنگ تقدیر از نویسندگان و بازنشستگان بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در جامعه نهادینه شود.
معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری جیرفت ضمن تقدیراز مهندس شریفی به لحاظ همکاری و همراهی این نویسنده ،تصریح کرد: مهندس شریفی رئیس اداره کار و اموراجتماعی جیرفت مدیری لایق و پای کار است که این را در عمل ثابت کرده است.
در این دیدار با اهداء هدیه و لوح تقدیر از این نویسنده تقدیر شد.
لازم به اشاره است که این نویسنده از بازنشستگان مدیریت جهادکشاورزی است که نزدیک به ۳۰ سال خدمت صادقانه را در پرونده خود دارد.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + یک =