. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 20531 تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1395 | 19:22 ب.ظ

فرماندار جیرفت:

تعداد پروازهای فرودگاه جیرفت به ۳ پرواز در هفته افزایش یافت

به گزارش کنارصندل ،فرماندار جیرفت گفت: با توجه به درخواست های مکرر مردم و نیاز منطقه و در راستای تکمیل زیرساخت های جنوب استان و رفاه حال مردم ۷ شهرستان جنوبی استان ، پروازهای فرودگاه جیرفت با پیگیری های انجام شده از ۲پرواز در هفته به سه پرواز افزایش یافت. احمد امینی روش بیان کرد: […]

به گزارش کنارصندل ،فرماندار جیرفت گفت: با توجه به درخواست های مکرر مردم و نیاز منطقه و در راستای تکمیل زیرساخت های جنوب استان و رفاه حال مردم ۷ شهرستان جنوبی استان ، پروازهای فرودگاه جیرفت با پیگیری های انجام شده از ۲پرواز در هفته به سه پرواز افزایش یافت.

احمد امینی روش بیان کرد: در حال حاضر ۲ پرواز رفت و برگشت از مقصد تهران به جیرفت در روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته انجام می شود که از این پس نیز یک پرواز در روزهای یکشنبه توسط هواپیمایی ماهان به تعداد پروازها این فرودگاه افزوده شده است.

وی تصریح کرد: اعتقاد دارم جنوب اینقدر ظرفیت و توانمندی در تمامی عرصه ها دارد که روزی خواهد رسید که ما هر روز حداقل یک پرواز خواهیم داشت.

فرماندار جیرفت اشاره کرد: دائر بودن پروازاین فرودگاه به مشهد نیز مستلزم استقبال خوب مردم است.

امینی روش اظهارکرد: امیدواریم بزودی صدورمجوز مرزهوایی از طرف وزارت کشور به تصویب برسد.

وی افزود:صدور مجوز مرز هوایی و همچنین افزایش پروازها با توجه به اقلیم خوب این منطقه و ظرفیت های بی شمار در بحث تمدن ، کشاورزی و .. می تواند باعث جذب بیشتر حضور گردشگرها ،جذب سرمایه گذار و پیشرفت این منطقه شود.

 

نظرات بینندگان:

  1. خیلی ممنون از اطلاعاتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + بیست =