تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد و اسلامی واحد جیرفت برگزار شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، روز گذشته مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با حضور دکتر محمود آقاجانی رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان کرمان برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر محمود آقاجانی با معرفی اجمالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از تلاش های صادقانه دکتر مجید خزاعی در دوران ۸ ساله مدیریت تقدیر و تشکر نمود.
دکتر مجید خزاعی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت ضمن تشکر از دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ توجه و عنایت ویژه به این واحد دانشگاهی گفت: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که بار سنگین امانت مسئولیت دانشگاه را در حالی واگذار می کنم که هیچ گونه کوتاهی در ادای امانت نداشته ام.


وی در ادامه با تشکر از دکتر بابک آل طه و دکتر محمود آقاجانی به لحاظ همکاری های صادقانه با واحد مراتب امتنان قلبی خود را از آن ها ابراز داشتند.
ایشان همچنین از تلاش ها و مساعدت های کارکنان و اعضای هیأت علمی در طول دوران مسئولیت تقدیر و تشکر نمودند.
دکتر مجید خزاعی در ادامه ضمن تبریک انتصاب دکتر سعید خاتم ساز به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت اظهار داشتند: از هرگونه همکاری با رئیس جدید در راستای خدمت به زادگاهم دریغ نخواهم کرد.


خزاعی با بیان این که با استفاده از ظرفیت های دانشگاه و با قناعت و صرفه جویی در هزینه ها علیرغم کاهش دانشجو وضعیت واحد در وضعیت مطلوبی قرار دارد. وی به طرح های اجرا شده و در دست اقدام اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود که با پیگیری رئیس محترم جدید این طرح ها به زودی اجرایی شوند.
وی با اشاره به شروع برداشت محصول توت فرنگی که درآمد هنگفتی را نصیب واحد می کند گفت با بهسازی سلف سرویس و سالن های ورزشی و توسعه فعالیت های مزرعه شاهد رشد چشمگیر درآمد غیرشهریه بوده ایم اظهار داشت: طرح های اقتصادی از قبیل تولید پوره سیب زمینی، خشک کن محصولات کشاورزی، چینش و بسته بندی خرما خشک کن میوه جات دوار، تولید خوراک دام از ضایعات کشاورزی، هسته گیر و مغز گزار خرما، تولید کیک خرمایی و تولید و بسته بندی آب آشامیدنی در دست اقدام می باشد که طرح کسب و کار آن ها به شورای اقتصاد و سرمایه گذاری دانشگاه واصل گردیده و با رایزنی های متعدد با سرمایه گذاران اجرای این طرح ها می تواند در زمینه اشتغال همکاران و ایجاد درآمد جدید جهش قابل توجهی را ایجاد کند.


وی با اعلام این که طرح تغییر کاربری اراضی دانشگاه که قابلیت تجاری سازی دارند در کمیسیون مربوطه در دست اقدام است که ان شاءالله با انجام این کار می توان در زمینه درآمدزایی اقدامات قابل توجهی را انجام داد.
خزاعی ساخت حرم شهدای گمنام و مسجد باقرالعلوم (ع) به عنوان میعادگاه عاشقان حریم الهی که آن را از افتخارات دوران مدیریتی خود برشمرد و اظهار داشت: این شهداء همواره مایه خیر و برکت برای دانشگاه بوده اند.
دکتر خزاعی به ساخت ساختمان عظیم کتابخانه و آمفی تئاتر که به عنوان یکی از مجموعه های با عظمت دانشگاه از آن یاد می شود از ساخت و تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه ها به عنوان یکی از عناوین مثبت عملکرد دوران مدیریت خود یادکرد و بیان داشت: توسعه بالغ بر صد درصدی رشته های تحصیلات تکمیلی در این دوران و ایجاد چهار رشته دکتری به عنوان آرزوی دیرینه این مردم و همین طور اخذ یکصد هکتاری زمین در ورودی شهر جیرفت و تثبیت مالکیت واحد از طریق اخذ اسناد مالکیت بیشتر املاک دانشگاه خصوصاً اخذ سند مالکیت مزرعه آموزشی تحقیقاتی، توسعه مرکز رشد واحدهای فن آوری و راه اندازی سه مجله با رتبه وزارتی، این واحد دانشگاهی را از سایر دانشگاه های کشور متمایز می کند و حوزه پژوهش واحد جیرفت به عنوان موفق ترین حوزه پژوهشی استان و حتی کشور می باشد.
دکتر مجید خزاعی عنوان کرد: در حوزه معاونت سما با افزایش سه برابری جذب دانش آموز برگ زرینی در تاریخ این حوزه معاونتی دانشگاه رقم خورده است.


وی با بیان رشد چشمگیر تألیفات و مقالات در دوران مدیریت خود از همه کارکنان و اعضای هیأت علمی به خاطر تلاش های صادقانه تقدیر و تشکر نمود.
در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر دکتر مجید خزاعی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت تقدیر و تشکر بعمل آمد و حکم دکتر سعید خاتم ساز به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت توسط دکتر محمود آقاجانی رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان کرمان قرائت و به وی اعطاء شد.