اختتامیه چهارمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان برگزار شد/ تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،آیین اختتامیه چهارمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار شهرستان عنبرآباد و دیگر مسئولین و مردم برگزار شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در آیین اختتامیه این نمایشگاه گفت:١۴ کمیته در برپایی چهارمین نمایشگاه بزرگ کتاب جنوب کرمان فعالیت کردند و عملکرد خوب این کمیته ها سبب رضایت و استقبال بیشتر مردم شد.
حسین اسحاقی افزود: در این نمایشگاه از ١۵ کتاب نویسندگان جنوب کرمان رونمایی و یک غرفه برای فروش کتاب نویسندگان این منطقه در نظر گرفته شد.
وی ادامه داد: ٢٢٠ ناشر در چهارمین نمایشگاه بزرگ کتاب جنوب کرمان با ٣۶٩ هزار عنوان کتاب شرکت کرده اند.
وی با بیان اینکه ١۵٠ غرفه در این نمایشگاه راه اندازی شد خاطر نشان کرد:برپایی برنامه فرهنگی و هنری مختص همه شهرستانها تابعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در محل سالن فعالیت های جنبی از مهم ترین برنامه های جنبی نمایشگاه بود که با استقبال خوب مردمی همراه شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل، چهارمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان از ١١ تا ١۶ دی ماه در محل حسینیه شهدای جیرفت برگزار شد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:چهارمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرملن از کیفیت و کمیت مناسبی برخوردار بود و با نمایشگاه های بین المللی برابری می کرد.

یحیی کمالی پور در آیین اختتامیه چهارمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان افزود:امیدواریم در آینده چنین برنامه های فرهنگی را در سطحی گسترده داشته باشیم.
وی اظهارداشت: توسعه فرهنگی باعث توسعه همه جانبه می شود و همه ما باید در راه اعتلای فرهنگ کشورمان گام برداریم و نخبگان این منطقه می توانند بیشترین تاثیر را داشته باشند.
وی از رمزگشایی کتیبه های حوزه هلیل رود توسط کارشناسان خارجی خبر داد و بیان داشت: اگر این اتفاق مهم روی دهد، تمدن جیرفت پیشرفته تر از تمدن بین النهرین و قدیمی ترین تمدن در سطح جهان معرفی می شود.
وی خاطر نشان کرد: تمدن و پیشینه مردم این خطه از کشور همیشه مایه مباهات و فخر این سرزمین بوده است و امیدواریم با مناسب سازی مسائل کاربردی بتوانیم باعث توسعه فرهنگی در این منطقه باشیم.
وی اظهار کرد: فکر و نبوغ فرزندان جنوب کرمان می تواند ذخیره مناسبی برای توسعه این خطه باشد و همه این ارزش ها زمانی می تواند به تعالی برسد که در فضای ایمن و با روحیه برابر به فکر توسعه شهر باشیم.
وی اصلاح سیستم روشنایی و ناوبری فرودگاه جیرفت و استقلال بودجه جنوب کرمان را از دغدغه های مردم دانست و گفت: با همکاری دولت توانستیم این دغدغه ها را برآورده کنیم و امیدواریم با تدبیر دولت یازدهم در سال ٩۶ روستایی بدون گاز و برق در این منطقه نداشته باشیم و شک نکنید که دولت برای رسیدن به این موقعیت تمام تلاش را خواهد کرد.

تصاویری از افتتاحیه تا اختتامیه چهارمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان نیز برای تماشای بازدیدکنندکان عزیز سایت، به نمایش گذاشته ایم

 

#محمدرضا براهام

انتهای پیام/.