. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 20704 تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1395 | 21:32 ب.ظ

دومین جشنواره سبزی شهرستان جیرفت در روستای دشتکوچ به روایت تصاویر

به گزارش کنارصندل ،امروز جمعه (۱۷ دی ماه ۹۵ )دومین جشنواره سبزی شهرستان جیرفت در روستای دشتکوچ بخش مرکزی این شهرستان با حضور بی نظیر مردم و همچنین مسئولان برگزار شد. معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت در این جشنواره ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این جشنواره گفت: توانمندی هایی که در محصولات […]

به گزارش کنارصندل ،امروز جمعه (۱۷ دی ماه ۹۵ )دومین جشنواره سبزی شهرستان جیرفت در روستای دشتکوچ بخش مرکزی این شهرستان با حضور بی نظیر مردم و همچنین مسئولان برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت در این جشنواره ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این جشنواره گفت: توانمندی هایی که در محصولات سبزی و صیفی جات شهرستان جیرفت وجود دارد در کشور بی نظیر است .
نادر ملایی افزود: محصولات سبزی و صیفی جات این شهرستان ارگانیک ، سالم ، و خیلی کم از کودهای شیمیایی و سم استفاده می شود که می توان گفت سبزی و صیفی جات این منطقه از سالم ترین و ارگانیک ترین محصولات کشوراست.
وی ادامه داد: امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گذاری شده است که امروز دولت تدبیر و امید در جهت اجرایی کردن فرمان مقام معظم رهبری از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
ملایی یادآوری کرد: استاندارمحترم کرمان در ابتدای انتصابشان بحث مثلث توسعه اقتصادی را مطرح نمود و در بحث اقتصاد مقاومتی کارهای بسیار خوب و ارزنده ای در استان انجام شده است.
وی نیز با اشاره به بحران آب و خشکسالی و تداوم این امر گفت: همه ی ما باید این بحران را جدی بکیریم و کشاورزی نوین را در دستور کار قرار دهیم.
منصور نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت نیز در این جشنواره ضمن تقدیر و تشکر از همه ی ادارات ،شوراها ، دهیاران  و کسانی که در برگزاری این جشنواره زحمت کشیدند گفت: این حضور پرشور مردم ما را مصمم تر کرده است که جشنواره سبزی سال آینده را استانی برگزار کنیم و این قابلیت در شهرستان وجود دارد.

این جشنواره به همت فرمانداری جیرفت ، بخشدار مرکزی جیرفت ، مدیریت جهاد کشاورزی ،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ورزش و جوانان و شوراها و دهیاران روستای دشتکوچ برگزار شد.

این جشنواره با ،طبخ غذاهای محلی درست شده از سبزی و صیفی جات ،بازی های بومی و ساز و نواهای محلی  همراه بود که در روستای دشتکوچ بخش مرکزی جیرفت برگزار شد

 

تصاویر: محمدرضا براهام

 

 

نظرات بینندگان:

  1. اهل دل گفت:

    پایتخت ایران دشتکوچ بنازمت

  2. زین الدین سنجری نژاد گفت:

    تصویر برداری از مخاطبان و برنامه های خبری واقعا عالیه
    تمامی جوانب را پوشش می دهید
    خداقوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یک =