. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 20880 تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1395 | 18:16 ب.ظ

دیدار کارکنان و رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با فرماندار جیرفت

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی فرمانداری جیرفت ،ظهر امروز کارکنان و رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با فرماندار جیرفت دیدار کردند. فرماندار جیرفت در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و تبریک به رئیس جدید این دانشگاه ،از تلاش ها و زحمات چندین ساله دکتر خزایی رئیس سابق دانشگاه تقدیر و […]

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی فرمانداری جیرفت ،ظهر امروز کارکنان و رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با فرماندار جیرفت دیدار کردند.

فرماندار جیرفت در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و تبریک به رئیس جدید این دانشگاه ،از تلاش ها و زحمات چندین ساله دکتر خزایی رئیس سابق دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

احمد امینی روش اشاره کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در کشور یادگار دوران امام است که با موافقت ایشان شروع به کار کرد و تحولات عظیمی در منطقه ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: خیلی از مدیران جنوب کرمان و تعدادی در کشور فارغ التحصیل این دانشگاه هستند و این دانشگاه تاثیرات زیادی در شهرستان جیرفت و جنوب کرمان داشته است.

فرماندار جیرفت با ابراز خرسندی گفت: من اعتقاد دارم که با نیروهای خوب و دلسوزی که در این دانشگاه وجود دارد می توان بیش از پیش زمینه رشد و شکوفایی این دانشگاه را فراهم نمود.

وی یاداور شد : علیرغم همه مشکلات ما کمترین مشکل و دغدغه را در دانشگاه داشته ایم و این از مدیریت خوب  چندین ساله دکتر خزایی بود.

امینی روش خطاب به کارکنان این دانشگاه گفت: وقتی یک نیروی خوب و تحصیل کرده وارد شهرستان می شود یعنی یک سرمایه وارد شهرستان شده است.

وی افزود: دکترخاتم ساز رئیس جدید این دانشگاه یکی از این نیروهایی است که یک سرمایه است و باید با همدلی و همکاری با تمام توان وی را در جهت شکوفایی هر چه بهتر دانشگاه یاری کرد.

وی تصریح کرد: جیرفت در کنار همه ظرفیت ها یک ظرفیت بسیار خوب دارد و آن نیروی انسانی است.

فرماندار جیرفت بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت یک دانشگاه مردمی است و انتظار داریم که ریاست محترم این دانشگاه با ارتباط  با ائمه جمعه ،اصحاب رسانه ،اساتید و.. زمینه فعال شدن و توانمند شدن دانشگاه در همه زمینه ها رقم بخورد و یک ایجاد انگیزه شود.

امینی روش در پایان گفت: دستگاههای اجرایی شهرستان نیز آماده همکاری بیش از پیش را با مجموعه دانشگاه دارند.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 3 =