. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 21016 تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1395 | 18:48 ب.ظ

با بر عهده گرفتن 17 کمیته تخصصی

زمینه برگزاری هر چه با شکوه تر ایام الله دهه فجر در جیرفت

به گزارش کنارصندل ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت گفت: ۱۷ کمیته تخصصی در این شهرستان وظیفه برگزاری هر چه با شکوه تر ایام الله دهه فجر را بر عهده دارند و این کمیته ها تمام حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را پوشش می دهند. خداداد امینی روش روز چهارشنبه در ستاد برنامه ریزی و […]

به گزارش کنارصندل ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت گفت: ۱۷ کمیته تخصصی در این شهرستان وظیفه برگزاری هر چه با شکوه تر ایام الله دهه فجر را بر عهده دارند و این کمیته ها تمام حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را پوشش می دهند.

خداداد امینی روش روز چهارشنبه در ستاد برنامه ریزی و هماهنگی ایام دهه فجر که با حضور مسئولان، امام جمعه و فرماندار جیرفت برگزار شد افزود: تبیین اهداف و ارزش های ایام الله دهه فجر از رویکردهای اصلی ماست به همین دلیل سعی داریم تا با کمک گرفتن از این کمیته ها روشنگری و بیان ارزش ها انقلاب را به خوبی نشان دهیم.
وی ادامه داد: این کمیته ها به جنبه های گوناگونی مثل حوزه مساجد، امور زنان، اصناف، بسیج، تشکل های مردمی و دیگر موارد می پردازند.


امام جمعه جیرفت نیز به بیان ارزش های دهه فجر پرداخت و گفت: لازم است تا این مراسم با برنامه ریزی های بهتری نسبت به سال های گذشته انجام شود.
حجت الاسلام رضا کرمی پور به شاخصه های شخصیتی آیت الله رفسنجانی هم اشاره کرد و افزود: شخصیت کاربردی و تاثیرگذار وی بر هیچ کسی پوشیده نیست و حفظ این نظام ماحصل همراهی ۶۰ ساله ایشان با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.
وی ادامه داد: وی مورد اعتماد رهبری بود و در بسیاری از مسائل سیاسی و مدیریتی نقش محوری بر عهده داشت.
وی یادآور شد: سلایق گوناگون لازم و ملزوم یک دولت است اما چیزی که مهم است حفظ اصل نظام و پایدار بودن آبروی نظام است.


فرماندار جیرفت نیز گفت: حضور گسترده مردم در تشیع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام های زیادی را برای ما مسئولان دارد که باید این پیام ها را به درستی دریافت و عملیاتی کنیم.
احمد امینی روش افزود: حضور گسترده مردم نشان داد که این مردم تا چه اندازه دارای صبر و استقامت هستند و از شعور سیاسی بالایی برخوردارند.
وی تصریح کرد: ایام الله دهه فجر موقعیت مناسبی است تا ما بتوانیم دستاوردهای نظام را به خوبی بیان و زمینه امید را برای مردم فراهم کنیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 4 =