. چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 21046 تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1395 | 10:40 ق.ظ

با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان:

آیین تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر برگزار شد / تصاویر

به گزارش کنارصندل ،فرمانده انتظامی استان کرمان صبح امروز در آیین معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر در سالن مداحی پور جیرفت بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و افزود: خودروها استاندارد لازم را ندارند لذا باید در رانندگی احتیاط کرد. وی اظهار کرد: سال گذشته ۱۰۰ هزار نفر از اتباع بیگانه در […]

به گزارش کنارصندل ،فرمانده انتظامی استان کرمان صبح امروز در آیین معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر در سالن مداحی پور جیرفت بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و افزود: خودروها استاندارد لازم را ندارند لذا باید در رانندگی احتیاط کرد.


وی اظهار کرد: سال گذشته ۱۰۰ هزار نفر از اتباع بیگانه در استان کرمان دستگیر شدند و در این زمینه برخورد قاطع می کنیم.
فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: شرایط نامساعد کشور افغانستان سبب ورود افاغنه غیرمجاز به این منطقه شده است.
وی بیان کرد: امنیت مطلوبی در استان کرمان حاکم است که باید قدر این نعمت را دانست و برای حفظ این امنیت از تمام توان خود باید استفاده کنیم.
سردار بنی اسدی فر گفت: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه ترویج شود تا شاهد اثرات آن در جامعه باشیم.
وی خاطرنشان کرد: با ایجاد تعامل در استان کرمان، ۱۱ شهرستان جنوب، شرق و شمال شرقی این استان عملیاتی شد و همکاران نیروی انتظامی برای گذران خدمت عملیاتی به استان های دیگر نمی روند و در همین استان خدمت عملیاتی خود را سپری می کنند.
وی گفت: به واسطه تهاجم فرهنگی بداخلاقی هایی را در سطح جامعه شاهد هستیم و ماهواره و شبکه های اجتماعی مشکلاتی را در جامعه بوجود آورده است.

 

فرماندار جیرفت نیز در این آیین گفت :امروزهر چه داریم از عزت و امنیت ،به برکت خون شهداست.

احمد امینی روش ضمن تسلیت به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی در پی عروج ملکوتی آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:مردم در مراسم تشیع این سرباز ولایت دین خود را ادا کردند وحضور مردم پیام های متعددی داشت که یکی از این پیام های مردم این بود که همچنان در کنار رهبری هستیم و قدر شناس زحمات مسولانیم.

 

وی افزود:مردم در این تشییع جنازه ثابت کردند که کسانی را که در کنار رهبری و خدمتگزار باشند دوست دارند.

 

وی خطاب به نیروهای نظامی و انتطامی گفت: امروز همه ی متولیان امنیت افتخار کنید که سرباز ولایت هستید و از این فرصت به نحو احسن برای خدمت رسانی به مردم باید استفاده کرد.

 

وی با بیان اینکه نظام به برکت از جان گذشتگی خون شهدا از امنیت خوبی برخوردار است افزود : همه ما باید قدر این امنیت را بدانیم و این امنیت با همدلی و همراهی همه برای همیشه پایدار می ماند واگر استکبار هر کاری کند با وحدت مردم خنثی می شود

فرماندار جیرفت تاکید کرد: همه ما همراه ،همگام و درراستای هم افزایی گام برداریم و وحدت ، همدلی و اطاعت از رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی اشاره کرد:عراق سوریه لبنان و ترکیه درس خوبی برای مردم است تا قدر این نظام را بیشتر بدانند

وهمه باید در عمل ثابت کنیم مطیع رهبری هستیم تا نظام را بیمه کنیم.

 

امینی روش تصریح کرد:جنوب کرمان ظرفیت زیادی دارد و زمانی از این ظرفیت می شود استفاده کرد که امنیت پایداری باشد

وی افزود:امنیت جنوب کرمان در ادوار گذشته قابل مقایسه نیست و هرروز نسبت به گذشته امنیت بیشتری را شاهدیم و این نشان از تلاش جهادیکسانی است که  برای امنیت مردم تلاش می کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان جیرفت از مجموعه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بخاطر امنیت پایدار در منطقه تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار جیرفت در پایان تاکید کرد :در دهه فجر خدمات نظام را به مردم ارائه دهیم تا قدر این نعمت ها را بیشتر بدانیم


فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: خیلی از مشکلات سطح جامعه امنیتی نیست و مشکلات اجتماعی هستند که مسئولان با سیاستگذاری صحیح این مشکلات را می توانند برطرف کنند.
وی گفت: یکی از مشکلات جنوب کرمان بازار محصولات کشاورزی است که ارتباط مستقیم در زمینه افزایش یا کاهش جرایم این منطقه دارد لذا مسئولان در این زمینه تلاش جهادی انجام دهند.
وی بیان کرد: ۷۰ درصد جرایم خشن مربوط به جنوب و شرق استان است لذا به مشارکت بیشتر مسئولان و مردم نیاز داریم.


در این آیین سرهنگ جانمحمد مهدوی نیا به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر معرفی و از خدمات سرهنگ نصرالله قادری تقدیر شد.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 6 =