. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 21157 تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1395 | 20:29 ب.ظ

نامه یک قلعه گنجی به استاندار کرمان

شتران ما نمونه بارز اقتصاد مقاومتی هستند

به گزارش کنارصندل ،یک از اهالی شهرستان قلعه گنج به استاندار کرمان نامه ای نوشته است که به شرح ذیل می باشد.. بنام خدای مظلومان استاندار محترم کرمان سلام جناب استاندار حضرتعالی ازبدو  ورودتان به استان کرمان بعنوان استاندار ، همواره شعارتان اقتصادمقاومتی واستفاده ازپتانسیل های موجود دراستان وبالاخص شهرستانهای جنوب کرمان جهت نیل به […]

به گزارش کنارصندل ،یک از اهالی شهرستان قلعه گنج به استاندار کرمان نامه ای نوشته است که به شرح ذیل می باشد..

بنام خدای مظلومان

استاندار محترم کرمان سلام

جناب استاندار حضرتعالی ازبدو  ورودتان به استان کرمان بعنوان استاندار ، همواره شعارتان اقتصادمقاومتی واستفاده ازپتانسیل های موجود دراستان وبالاخص شهرستانهای جنوب کرمان جهت نیل به این هدف بوده است .
ولی وقتی با چشم بصیرت به عملکرد حضرتعالی مینگریم مثال شعبده بازی عمل میکنی که با تردستی همه مارا متحیرنموده ایدواهداف عالیه خویش راجهت شکوفایی هرچه بیشترشمال استان بکار بسته اید
ازجمله اینکه برای به ثمر رساندن شعاراقتصاد مقاومتی اقدام به واردات بز مورسیا از استرالیا نمودید در حالیکه ما مردم قلعه گنج ورودبار انس والفتی دیرینه با شتر وشترداری داریم.

جناب استاندار ایا میدانید زیستگاه جازموریان که امروزه باقصاوت وسنگدلی خشک گردیده محل رویش بیش از سی وپنج درخت و درختچه بومی است که از لحاظ غذایی کم ارزشترین انها درخت گز میباشد ولی شتران ما که نمونه بارز اقتصاد مقاومتی هستند از همه این درختان حتی گز هم ارتزاق میکنند.

آیا مطلع هستید که شیر شتر تنها داروی طبیعی وبدون عوارض امراض کبدی از جمله کبد چرب وهپاتیت است ؟

ایا از فواید استفاده از گوشت شتر وخواص ان خبر دارید؟

اگر واقفیدپس چرا بجای واردات بز مورسیا با قیمت گزاف از شتر داران منطقه حمایت نمیکنید؟

البته ما میدانیم چرا؟چون برای حمایت ازشترداران منطقه گام اول احیاء جاز موریان وحق ابه هلیل رود است که با سیاستها ویا بهتربگویم ماموریت شما همخوانی ندارد.

جناب استاندارشما ماموریتتان این است که با بودجه دولتی پل صراطی از صفارود به هفت باغ بزنید وهفت باغ را به هفت دروازه بهشت تبدیل کنید .

شما ماموریت دارید تا به بهانه اب اشامیدنی شهرکرمان گلوی هلیل رود را بفشارید ،جازموریان رابخشکانید تا باغهای پسته درشمال استان احیا شوند وپسته مرغوب بجای هسته در دل خرمای بم جای بگیرد و در بازارهای جهانی با قیمت بالا بفروش برسد.

پس خواهش میکنیم این بساط شعبده بازیتان را در جنوب کرمان جمع کنید زیرا ما با چشمان باز هم زورمان به شما نمیرسد وصدایمان را هم کسی نمیشنود.

 

پایان پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =