. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 21178 تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1395 | 22:00 ب.ظ

فرماندار جیرفت :

رسیدگی به راه های مواصلاتی شهر جبالبارز یکی از اولویت های کاری ما است

به گزارش کنارصندل،احمد امینی روز یکشنبه در جمع مردم در مسجد جامع شهر جبالبارز اظهار کرد: آنچه ماندگار خواهد ماند خدمت خالصانه است و اکنون که خداوند این وظیفه سنگین را به ما محول کرده است، نباید کوتاهی کنیم. وی با تاکید بر این که باید از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم استفاده شود […]

به گزارش کنارصندل،احمد امینی روز یکشنبه در جمع مردم در مسجد جامع شهر جبالبارز اظهار کرد: آنچه ماندگار خواهد ماند خدمت خالصانه است و اکنون که خداوند این وظیفه سنگین را به ما محول کرده است، نباید کوتاهی کنیم.

وی با تاکید بر این که باید از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم استفاده شود عنوان کرد: در معیارهای سیاسی اخلاق را سرلوحه قرار دهیم و در مسیر حرکت، پل‌ها را خراب نکنیم.
وی با اشاره به این که هدف اساسی خدمت‌رسانی به مردم است افزود: مدیران این شهرستان سعی کرده اند به عنوان میهمان در تمامی جلسات شرکت و مسائل و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی کنند.
فرماندار جیرفت گفت: رسیدگی به راه های مواصلاتی شهر جبالبارز یکی از اولویت های کاری ما در سال آینده است و حل این مشکلات نیاز به عزم جدی دارد و در این راه همه ما با همکاری همدیگر و مشارکت عمومی سعی کنیم این مشکلات را حل و فصل کنیم.
وی از افتتاح تونل اسفند در محدوده شهر جبالبارز تا پایان سال ۹۶ خبر داد و گفت: با راه اندازی این تونل بسیاری از مشکلات ترافیکی این محدوده حل خواهد شد.
وی همچنین از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه برای تجهیز فرودگاه جیرفت خبر داد و گفت: ابن فرودگاه که قبل از سال ۹۲ در آستانه تعطیل شدن بود توانستیم با این مقدار هزینه هم اکنون سه پرواز را به سمت تهران داشته باشیم.
امینی روش تصریح کرد: احداث خانه معلم در جیرفت و ساردوئیه، راه اندازی درمانگاه بهداشتی و درمانی و تجهیز نمازخانه های مدارس از طرح های رفاهی و بهداشتی است که توسط خیرین در جیرفت راه اندازی شده است و از دیگر کارهای فرهنگی دولت یازدهم می باشد.
وی با تاکید بر استفاده از توان و ظرفیت سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش و احداث طرح های مدرسه‌ سازی گفت: توسعه سرمایه ‌گذاری در حوزه مدرسه ‌سازی می ‌تواند بسیاری از مشکلات حوزه آموزشی ما را حل کند که خوشبختانه تفاهم نامه های زیادی در این زمینه با خیرین انجام گرفته است.

فرماندار جیرفت نیزگفت: ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای عملیات گازرسانی به جیرفت تصویب و تخصیص داده شده است و مردم شهرهای جیرفت و عنبرآباد سال آتی دارای گاز شهری خواهند شد.
فرماندار ،نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد و تعدادی از مسئولین شهرستان جیرفت و شهر جبالبارز روز یکشنبه از شهر جبالبارز ،دهستان سقدر ، روستای سروتمین وروستای دومار دیدن کردند و به بررسی مشکلات مردم این بخش پرداختند.

شهر جبالبارز در ۴۶ کیلومتری شمال شهر جیرفت و در راه اصلی جیرفت – کرمان قرار دارد. این شهر دارای سه دهستان و جمعیت ۳۰ هزار نفری می باشد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + نه =