جلسه شورای اداری شهرستان عنبرآباد برگزار شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، جلسه شورای اداری شهرستان عنبرآباد صبح امروز سه شنبه با حضور نماینده، فرماندار و مسؤلان عنبرآباد در فرمانداری این شهر برگزار شد.
حجت الاسلام بامری امام جماعت جبالبارزجنوبی در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: کسی که بدون چراغ و نور در زندگی حرکت می کند احتمال هر گونه سقوط وجود دارد.
وی گفت: حرکت در جاده ای که روشن است رونده را زودتر به مقصد می رساند و آن شخص با اطمینان حرکت می کند و آن نور و چراغی که در همه ابعاد زندگی نیاز است بصیرت نام دارد.
حجت الاسلام بامری بیان داشت: بصیرت به این معناست که هدفش را ،امکاناتش را ،دوست و دشمن و خیر و شر را تشخیص بدهد.
وی از امام معصوم نقل کرد که فرموده اند: کسی که بدون بصیرت وآگاهی حرکت می کند مثل جنبده ای است که در بیراهه حرکت می کند و هر چه سرعت خود را زیادتر کند از هدف فاصله اش بیشتر می شود.
امام جمعه جبالبارز جنوبی گفت: تشخیص درست عملکرد صحیح را به دنبال دارد و مهمترین ابزار مورد نیاز رونده در مسیر قطب نمای بصیرت است.
حجت الاسلام بامری حدیثی از پیامبر نقل کرد که فرموده اند: سه چیز اگر در شخصی نباشد هیچ عمل او ثبات پیدا نمی کند ،اول ورعی که انسان را از معاصی دور می کند یعنی خداترسی ،دوم علم و دانشی که نادانی را از بین ببرد و دیگر عقل و خردی که با مردم مدارا کند که مدارا کردن ویژگی یک مدیر است.
حجت الاسلام بامری افزود: از این حدیث پیامبر سه نکته بدست می آید و آن خداترسی ،خدا محوری و خدا باوری است ،خداترسی کمک می کند عمل و زندگی اتان بر مبنای نقشه ای باشد که خداوند ترسیم کرده است ،باشد.
وی ادامه داد: هنر مدارا کردن ویژگی مدیریت و از لوازم کار است وهمزیستی و مدارا با مردم بسیار زیباست در این مسیر از خدواند یاری بطلبید و در مسیر طوری حرکت کنیم که سرانجامش آبادانی باشد.



یحیی کمالی پور نماینده شهرستان جیرفت و عنبرآباد درمجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: طی هشت ماه گذشته با تعاملی که با دولت داشته ایم دوسوم کابینه دولت در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد حضور پیدا کرده اند که حضورشان آثار و خیرات فراوانی داشت.
یحیی کمالی پور گفت: تا پایان انتخابات ریاست جمهوری فرصت خوبی است برای کسانی که می خواهند خدمت به مردم کنند.
وی بیان داشت: فضای فیزکی شهرستان عنبرآباد مناسب و درخور مردم این شهر نیست ،می دانیم مشکلات زیاد است اما برای هر کاری به بودجه نیاز نیست نیاز ایده و کار جدید هست باتوجه به اینکه ایام نوروز نزدیک است این شهر مطلوب برای مسافران نوروزی نیست و باید فکری اساسی شود.
وی به سرمایه گذاری افراد این شهرستان در استان و شهرهای دیگر اشاره کرد و گفت : چرا سرمایه اتان در شهر خودتان به کار نمی گیرد تا محرومیت را کم کنید در همین مدارس عنبرآباد هستند دانش آموزانی که در سرما کفش مناسب ندارند ،با سرمایه گذاری در شهر خودتان در واقعه به خودتان و شهرتان کمک کرده اید.
نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم شهرستان های جنوبی باید یک صدا و همراه باشند و اجازه ندهند حرکت های شوم مخالفین در این هفت شهرستان اختلاف ایجاد کنند .
وی افزود:اتحاد و همدلی راه نجات و موفقیت است و آنچه اصل برای همه ماست ولایت و ولایت مداری است.


فرماندار عنبرآباد در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت : رحلت آیت الله هاشمی مظلومیت ایشان را نشان داد، ایشان نمایشی از وحدت ،صبرو علم بودند.
حجتی پور گفت: در هیچ دوره ای چنین همدلی و هماهنگی بین نماینده مردم
ونماینده دولت نبوده و نتیجه این همدلی کارها و اقداماتی است که تاکنون صورت گرفته است و در حال اقدام است.
وی به نقش مهم اخلاق مداری اشاره کرد و گفت: جامعه خسته امروز بیش از هر چیزی به اخلاق نیاز دارد .
وی افزود: ملت زمانی صادق است که مسئولین صادق باشند و دوران افترا به سر آمده و زمان همدلی و همگرایی رسیده است.
فرماندار عنبرآباد بیان داشت: خدمات دولت خدمات نظام است و این خدمات ارزنده باید تقویت شوند.
وی گفت: وظعیت نظم و نظافت در بعضی از ادارات باید درست شود همه کارها که به پول نیاز ندارد ،مدیر باید نوآوری داشته باشد و کارکنان در انجام کارها مشارکت داشته باشند.

گزارش از: خدیجه اصغری