. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 21261 تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | 09:00 ق.ظ

یحیی کمالی پور در نشست شورای اداری شهرستان جیرفت :

سیستم ناوبری فرودگاه جیرفت طی ماه آینده با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشور به بهره برداری می رسد

به گزارش کنارصندل ،نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سیستم ناوبری فرودگاه جیرفت طی ماه آینده با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشور به بهره برداری می رسد. یحیی کمالی پور روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جیرفت افزود: فرودگاه جیرفت در حال حاضر دارای سه پرواز در طول هفته به […]

به گزارش کنارصندل ،نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سیستم ناوبری فرودگاه جیرفت طی ماه آینده با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشور به بهره برداری می رسد.

یحیی کمالی پور روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جیرفت افزود: فرودگاه جیرفت در حال حاضر دارای سه پرواز در طول هفته به مقصد تهران است که امیدواریم تعداد این پروازها افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: فرودگاه جیرفت نیاز هفت شهرستان جنوبی کرمان را برطرف می‌ کند و باید با استفاده از تمام امکانات روز بتواند به مردم خدمت‌ رسانی کند.
وی از راه اندازی سیستم روشنایی (لایتینگ) فرودگاه جیرفت نیز خبر داد و گفت: برای نصب و راه اندازی این سیستم روشنایی در فرودگاه جیرفت ۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
کمالی پور تصریح کرد: فعالیت های بسیار خوبی طی دولت تدبیر و امید در جیرفت عملیاتی شده که نمونه بارز آن استقلال بودجه عمرانی جنوب استان کرمان است.
وی افزود: تاکنون بیش از ۶۰ درصد کابینه دولت در این شهرستان حضور یافته اند و این حضور مسئولان برکات زیادی را در بر داشته و رونق اقتصادی در جیرفت به خوبی مشهود است.
وی عنوان کرد: برای اجرایی شدن راه آهن جیرفت – بم نیز ۵۰۰ میلیارد ریال در بودجه عمرانی سال ۹۶ در نظر گرفته شده است.


نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: کتیبه های جیرفت توسط کارشناسان در حال بازخوانی است که اگر این امر انجام شود یک همایش بین المللی را هم در این شهر برگزار خواهیم کرد.
وی ادامه داد: در این همایش تمدن جیرفت به عنوان کهن ترین تمدن معرفی خواهد شد.
وی همچنین به تقسیمات کشوری جیرفت هم اشاره کرد و گفت: با رایزنی هایی که با وزارت کشور انجام شده در آینده ای نزدیک ۲ روستای علی آباد و اسفندقه هم به بخش تبدیل می شود.
وی یادآور شد: ۸۰ درصد خواسته های مردم جیرفت طی فعالیت دولت تدبیر و امید محقق شده است و در مدت باقی مانده هم سعی داریم تا فعالیت بیشتری را برای تحقق دیگر خواسته ها انجام دهیم.
کمالی پور اضافه کرد: لازم است مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان برای اجرای طرح های باقیمانده در جیرفت تلاش بیشتری داشته باشند.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 3 =