بخش ساردوئیه می تواند به یک قطب گردشگری تبدیل شود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ، روز گذشته ، فرماندار جیرفت ، مدیرآموزش وپرورش جیرفت و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت با امام جمعه بخش ساردوئیه دیدار کردند.


فرماندار جیرفت در این دیدار با تشکر از امام جمعه بخش ساردوئیه گفت: همراهی ، حمایت ها، وحدت ، همدلی و صمیمیتی که در بخش ساردوییه ایجاد کردید مایع امیدواری و پشتیبانی برای تمام مدیران این بخش است.
امینی روش افزود : نگاه اعتدال حضرتعالی به مسائل و دستگاههای اجرایی مایه امیدواری همه را فراهم نموده است و امیدواریم با وجود شما شاهد عمران آبادانی فرهنگی و سیاسی در منطقه باشیم.

فرماندار جیرفت با اشاره به ظرفیت های بی شمار بخش ساردوییه گفت : این بخش می تواند به یک قطب گردشگری تبدیل شود .

وی افزود: چشم اندازها ، مناظر زیبا ، آب و هوای پاک و سالم ، آبشارها ، آبگرم و همچنین وجود زیارت سلطان سیداحمد همه از ظرفیت های این بخش برای قطب گردشگری است.

امینی روش تاکید کرد : همه بایستی زمینه حضور بخش خصوصی را جهت یک دهکده و مناطق گردشگری فراهم کنیم.

وی با اشاره به آبگرم گور گفت: بخش خصوصی در اینجا پای کار آمد و کارهای بسیار خوبی صورت گرفت که امیدواریم با سوئیت هایی که ساخته شده است بزودی سالن های سرپوشیده روی آبگرم هم ساخته شود .

فرماندار جیرفت نیز گفت : با محورهای مواصلاتی که ساخته شده است سعی شده این بخش از این بن بست خارج شود و دو بانده شدن مسیر جیرفت به ساردوئیه نیز در دستور کار است.
وی با اشاره به وجود معادن غنی منطقه گفت: امیدواریم با کارخانه های فناوری خام فروشی نباشد و استخراج شود که با ارزش افزوده زمینه اشتغال بیشتری فراهم شود.

امینی روش تصریح کرد : به آینده بخش بسیار امیدواریم و از این به بعد گام های بلندتری برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به طرح های اقتصاد مقاومتی مانند صنایع دستی ، زنبورداری ، گاوداری و غیره گفت : از این تسهیلات بیشتر در بخش استفاده شود .
وی افزود : نگاه دولت به روستاها به عنوان یک سکونتگاه نیست بلکه به عنوان یک واحد تولیدی است.

فرماندار جیرفت نیز با اشاره به ایجاد زیرساخت های این منطقه گفت : محورهای مواصلاتی این منطقه در حالآسفالت است و همچنین در روستاهایی که از نعمت برق محرومنداز پنل های خورشیدی استفاده شده است و روشنایی در جاهای مختلف داریم.

وی در پایان با تشکر از تلاش های بی نظیر شهردار و بخشدار ساردوئیه و همچنین امام‌جمعه ساردوئیه گفت: خدمت در مناطق کمتر توسعه یافته بیشتر مورد رضای خدا قرار می گیرد .

امام جمعه بخش ساردوییه نیز با تشکر از فرماندار جیرفت و همراهان گفت : ایمان و عمل صالح انسان را رستگار می کند و همه ما باید با همراهی و اتحاد زمینه پیشرفت منطقه را فراهم کنیم.

جهانبانی با اشاره به گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت : این انقلاب به راحتی به دست ما نرسیده است و هر مسئولی باید ادای تکلیف کند

وی تصریح کرد : اتحاد و همدلی خوبی بین مسئولین هست که امیدواریم این وفاق و همدلی روز به روز بیشتر شود.

بعد از این دیدار ، امام جمعه ساردوئیه به همراه فرماندار جیرفت ، مدیرآموزش و پرورش ، معاون سیاسی فرماندار ، بخشدار و شهردار ساردوئیه و دیگر همراهان از شهر ساردوئیه و همچنین مجموعه بسیار خوب خانه معلم ساردوئیه بازدید شد.

که جا دارد از خدمات بی نظیر مدیر پرتلاش و خستگی ناپذیر ، مدیرآموزش و پرورش جیرفت جناب آقای اسکندری و همه مسئولین گرامی تقدیر کرد .

 

#گزارش و تصاویر: محمدرضا براهام