پیاده‌سازی تفکرات کلان راهبردی با چهار برنامه و محور عملیاتی در دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

 

به گزارش سایت کنارصندل، دکتر سعید خاتم‌ساز سرپرست دانشگاه آزاد جیرفت، راه حل برون‌رفت از مشکلات و چالش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت را پیاده سازی تفکرات کلان راهبردی در قالب چهار برنامه و محور عملیاتی دانست و گفت: ساختار کلی طرح در حال بررسی و کار کارشناسی است و با طرح ریزی دقیق و مهندسی شده و تلاش و پشتکار همه به موفقیت دست پیدا خواهیم کرد.

وی در جلسه شورای اداری این دانشگاه در جمع کارکنان با ارائه راهکارهای توسعه محور در زمینه‌های مختلف به کارکنان این دانشگاه اعلام کرد: تفکر آینده‌نگرانه همراه با تصمیم گرفتن معقولانه در مدیریت بحران‌ها یکی از مؤلفه‌های ارزشمند در راه رشد و ترقی است.

وی موفقیت یک مجموعه را در گرو همکاری، همدلی، وحدت و تلاش همه عنوان و اظهار کرد: ما برای دست یابی به طعم شیرین موفقیت مسلماً با فراز و نشیب‌هایی رو به رو خواهیم بود و این مقوله را با فکری اساسی و نظام‌مند آن طور که نیاز باشد مدیریت خواهیم کرد.

 

وی موفقیت یک مجموعه را در گرو همکاری، همدلی، وحدت و تلاش همه عنوان و اظهار کرد: ما برای دست یابی به طعم شیرین موفقیت مسلماً با فراز و نشیب‌هایی رو به رو خواهیم بود و این مقوله را با فکری اساسی و نظام‌مند آن طور که نیاز باشد مدیریت خواهیم کرد.

 

خاتم‌ساز بیان کرد: در عرصه مدیریت به گونه ای مدون و در یک چارچوب هدفمند پیش خواهیم رفت و فرصت‌هایی را که به پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت کمک می کند، بسیار مغتنم می شماریم.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت خدمت کردن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت را یک سعادت و توفیقی الهی دانست و عنوان کرد: خداوند متعال را شاکرم که به من توفیق خدمتگذاری در جهت پیشرفت و توسعه این واحد دانشگاهی و با بهره گیری از توان تجربه و علم و دانش به من اعطا کرد تا بتوانیم برای این مجموعه ارزشمند سرافرازی و سربلندی را فراهم آورم.

وی یکی از خصوصیات مهم مدیریتی خود را همگام بودن با برنامه و بهره گیری از متخصصان برجسته و اهل فن عنوان کرد و مسیر حرکت خود را با همفکری و مشورت در انجام کارهای کلان دانست.

خاتم ساز چهار محور عملیاتی خود را توسعه آموزشی، مدیریت در صرفه جویی کلیه هزینه های زائد، درآمد زایی غیرشهریه ای و مدیریت منابع انسانی بیان و ابراز کرد: در وهله ی اول این چهار محور، مدیریت صحیح و هدایت آن است که به عنوان یک سرمایه محسوب و در نهایت باعث تحولی بنیادین می‌شود.

 

وی ادامه داد: برای این چهار محور اصلی پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت برنامه هایی را عنوان و بر این اساس در آینده ای نه چندان دور شرح وظایفی را به کارکنان این واحد اعلام خواهیم کرد.

خاتم ساز تکریم ارباب رجوع را امری ضروری و انکار ناپذیر در سیستم اداری این واحد دانشگاهی دانست و افزود: یکی از مواردی که باعث محبوبیت اصلی دانشگاه در جامعه و در بین افراد جویای علم می شود همین مقوله مهم است که باید همه ما آن را سرلوحه کاری خود قرار دهیم تا آن طور که شایسته است به آن برنامه های توسعه محور دست پیدا کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: تشکیل کمیته های تخصصی و همکاری کارکنان و استادان هیأت علمی با توجه تخصص و فنی که در حوزه های مختلف دارند به صورت امری داوطلبانه صورت می پذیرد.

آنا