. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 21492 تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1395 | 19:45 ب.ظ

مسئولان جیرفت در مراسم گرامیداشت شهدای حاثه پلاسکو

آتش نشانان سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند که در خط مقدم از جان خود در راه نجات جان دیگران می گذرند

  به گزارش سایت کنارصندل، سید کمال خوشکام رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت عصر امروز شنبه در حاشیه آیین گرامیداشت شهدای آتش نشان حادثه ساختمان تجاری پلاسکو تهران ضمن تسلیت این حادثه غم انگیز گفت: با توجه به اینکه آتش نشان ها همواره در معرض خطر قرار دارند و در انجام این کار آزمون و […]

 

به گزارش سایت کنارصندل، سید کمال خوشکام رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت عصر امروز شنبه در حاشیه آیین گرامیداشت شهدای آتش نشان حادثه ساختمان تجاری پلاسکو تهران ضمن تسلیت این حادثه غم انگیز گفت: با توجه به اینکه آتش نشان ها همواره در معرض خطر قرار دارند و در انجام این کار آزمون و خطا وجود ندارد لذا باید در زمینه کسب مهارت و دانش روز تلاش کنید.
وی تصریح کرد: حادثه دلخراش روز پنجشنبه در ساختمان تجاری پلاسکو تهران که قلب هر ایرانی را به درد آورد به ما یادآور می شود همواره باید نکات ایمنی را مورد توجه قرار دهیم زیرا پیشگیری در برابر جبران خسارت کمترین هزینه را دارد اما در این حادثه هزینه سنگینی بر ملت ایران تحمیل شد آن هم شهادت تعدادی از آتش نشان های وظیفه شناس بود که این قابل جبران نیست.
وی گفت: به منظور ارتقاء سطح مهارت آموزی آتش نشان ها با همکاری شهرداری از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزیم و برگزاری دوره های آموزشی در دستور کار جدی قرار دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت بیان کرد: با توجه به اینکه آتش نشان ها در هر ماموریتی در معرض خطر قرار دارند، باید در برابر تهدیدهای ناشی از انجام کار آگاهی کامل داشته باشند تا با نجات جان و مال افراد از جان خود هم محافظت کنند زیرا یک آتش نشان سرمایه ای در جامعه است و از دست دادن آن سخت است.
شهردار جیرفت نیز ضمن تسلیت شهادت آتش نشانان در حادثه پلاسکو گفت: آتش نشانان سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند که در خط مقدم از جان خود در راه نجات جان دیگران می گذرند.
امان الله مختاری افزود: حادثه ساختمان پلاسکو تهران مظلومیت و سختی کار آتش نشانان را برای تمام مردم ایران ترسیم کرد.
در این آیین که با حضور شهردار، رئیس جمعیت هلال احمر جیرفت، رئیس اورژانس ۱۱۵ جنوب کرمان و جمعی از آتش نشان های شهرستان جیرفت برگزار شد با نثار گل و قرائت فاتحه یاد شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو تهران گرامی داشته شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =