. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 21468 تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1395 | 11:09 ق.ظ

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان

۲۱ کیلومتر از باند دوم محور کهنوج به رودان با اعتبار بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید

به گزارش کنارصندل ،۲۱ کیلومتر از باند دوم محور کهنوج به رودان با اعتبار بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.   مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان روز جمعه در جمع خبرنگاران ،پیشرفت فیزیکی بزرگراه کهنوج به رودان را مناسب دانست و افزود: این بزرگراه در مسیر کریدور ارتباطی شمال و شرق […]

به گزارش کنارصندل ،۲۱ کیلومتر از باند دوم محور کهنوج به رودان با اعتبار بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان روز جمعه در جمع خبرنگاران ،پیشرفت فیزیکی بزرگراه کهنوج به رودان را مناسب دانست و افزود: این بزرگراه در مسیر کریدور ارتباطی شمال و شرق به جنوب کشور قرار دارد که در راستای طرح های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در حوزه اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان در دست اجراست.

 

محمد ساردویی خاطرنشان کرد: طول بزرگراه شهرستان کهنوج به رودان ۱۱۱ کیلومتر مربع است که ۷۱ کیلومتر آن در حوزه اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان قرار دارد و دو سوم این محور به بهره برداری رسیده است.

 

وی اظهار کرد: ۱۰ کیلومتر دیگر از این محور در حال ساخت است و ۲۵ کیلومتر نیز در مرحله برآورد قیمت برای برگزاری مناقصه است.

 

وی با اشاره به در دست احداث بودن باند دوم بزرگراه جیرفت به سه راهی بم افزود: نقطه پرحادثه این محور در محدوده روستای سقدر با هزینه ۱۶۰ میلیارد ریال، آسفالت و اصلاح شده و احداث یک دستگاه پل زیرگذر نیز در دستور کار است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =