۲۱ کیلومتر از باند دوم محور کهنوج به رودان با اعتبار بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،۲۱ کیلومتر از باند دوم محور کهنوج به رودان با اعتبار بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان روز جمعه در جمع خبرنگاران ،پیشرفت فیزیکی بزرگراه کهنوج به رودان را مناسب دانست و افزود: این بزرگراه در مسیر کریدور ارتباطی شمال و شرق به جنوب کشور قرار دارد که در راستای طرح های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در حوزه اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان در دست اجراست.

 

محمد ساردویی خاطرنشان کرد: طول بزرگراه شهرستان کهنوج به رودان ۱۱۱ کیلومتر مربع است که ۷۱ کیلومتر آن در حوزه اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان قرار دارد و دو سوم این محور به بهره برداری رسیده است.

 

وی اظهار کرد: ۱۰ کیلومتر دیگر از این محور در حال ساخت است و ۲۵ کیلومتر نیز در مرحله برآورد قیمت برای برگزاری مناقصه است.

 

وی با اشاره به در دست احداث بودن باند دوم بزرگراه جیرفت به سه راهی بم افزود: نقطه پرحادثه این محور در محدوده روستای سقدر با هزینه ۱۶۰ میلیارد ریال، آسفالت و اصلاح شده و احداث یک دستگاه پل زیرگذر نیز در دستور کار است.