. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 21523 تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1395 | 08:27 ق.ظ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:

بیشترین تعداد زایمان کشور در بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت

به گزارش کنارصندل ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: براساس اطلاعیه معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت با ۶ هزار و ۵۰۰ زایمان در ۹ ماه نخست امسال دارای بالاترین آمار زایمان در مراکز زایمانی کشور است. محمدرضا محمدی ساردو  در جمع خبرنگاران افزود: این تعداد از زایمان […]

به گزارش کنارصندل ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: براساس اطلاعیه معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت با ۶ هزار و ۵۰۰ زایمان در ۹ ماه نخست امسال دارای بالاترین آمار زایمان در مراکز زایمانی کشور است.

محمدرضا محمدی ساردو  در جمع خبرنگاران افزود: این تعداد از زایمان ها بدون مرگ و میر در این بیمارستان انجام شده و این در حالی است که عمل سزارین در این بیمارستان فقط ۳۸ درصد بوده است.

وی اظهار کرد: بیمارستان آیت الله کاشانی بزرگترین سانتر زنان و زایمان جنوب استان کرمان و یکی از قدیمی ترین بیمارستان های کشور و زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است که به زودی مناقصه بیمارستان جایگزین بیمارستان آیت الله کاشانی برگزار خواهد شد.

وی گفت: این بیمارستان در حال حاضر قدیمی و تعداد تخت های آن هم کم است که جوابگوی تعداد مراجعه کنندگان نیست و با احداث بیمارستان جدید به عنوان جایگزین که با مشارکت وزارت راه و شهرسازی انجام می شود امیدواریم بتوانیم نیازهای مردم این منطقه را فراهم کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ادامه داد: کلنگ ساخت بیمارستان جایگزین تا پایان سال جاری در شهرستان جیرفت به زمین زده خواهد شد.

در حال حاضر پنج بیمارستان دولتی و یک بیمارستان خصوصی در شهرستان جیرفت مشغول ارائه خدمات هستند.
جنوب کرمان با هفت شهرستان دانشگاه علوم پزشکی مستقل دارد.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 5 =