. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 21592 تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1395 | 23:25 ب.ظ

بارش برف در جبالبارز /تصاویر

به گزارش کنارصندل ،از ساعتی قبل بارش برف در بخش جبالبارز (گردنه دهبکری)اغاز گردیده است. طی تماس تلفنی خبرنگار ما ،هادی شهریاری بخشدار جبالبارز عنوان نمود :الحمدالله با ورودسامانه بارشی از جنوب طی ۲۴ساعت گذشته بارش باران رحمت الهی در تمام نقاط بخش انجام گرفته است وباعث خوشحالی مردم منطقه و شکر گزاری کشاورزان شده است […]

به گزارش کنارصندل ،از ساعتی قبل بارش برف در بخش جبالبارز (گردنه دهبکری)اغاز گردیده است.

طی تماس تلفنی خبرنگار ما ،هادی شهریاری بخشدار جبالبارز عنوان نمود :الحمدالله با ورودسامانه بارشی از جنوب طی ۲۴ساعت گذشته بارش باران رحمت الهی در تمام نقاط بخش انجام گرفته است وباعث خوشحالی مردم منطقه و شکر گزاری کشاورزان شده است .

 

وی ادامه داد:با اعلام ستاد بحران استان، بلافاصله ستاد بحران بخش تشکیل و اعضاء ضمن پیش بینی های لازم و شرح وظایف مربوطه امادگی خود را جهت خدمترسانی اعلام نمودند.
وی با تایید بارش برف در بخش گفت از ۲۴ساعت گذشته بارش برف در ارتفاعات بصورت پراکنده شروع شده بود اما خدارا شکر از ساعتی پیش از محوردهبکری نیز اغاز شده است و عوامل راهداری و پلیس راه در محل استقرار یافته اند تا در صورت نیاز نسبت به بازگشایی جاده اقدام و شیرینی را به کام مسافرین و تردد کنندگان بنشاند.

وی همچنین توصیه نمود خودروهای این محور نکاتی ایمنی رارعایت و با عوامل راهداری و پلیس راه همکاری نمایند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 17 =