. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 21600 تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | 18:00 ب.ظ

ویژه برنامه های دهه فجر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت اعلام شد

  به گزارش سایت کنارصندل، کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در ستاد دهه فجر بسیج دانشجویی شهرستان گفت :محور فعالیت‌های فرهنگی بسیج دانشجویی در دهه فجر را «اقتدار، ایستادگی و استقامت» قرار دادیم. مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت با اشاره به توطئه‌های دشمن در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمن تا […]

 

به گزارش سایت کنارصندل، کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در ستاد دهه فجر بسیج دانشجویی شهرستان گفت :محور فعالیت‌های فرهنگی بسیج دانشجویی در دهه فجر را «اقتدار، ایستادگی و استقامت» قرار دادیم.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت با اشاره به توطئه‌های دشمن در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمن تا توانسته زهر خود را ریخته است و تنها راه مقابله با آن ایستادگی و ایجاد و ترویج فرهنگ مقاومت است که ما در این زمینه در برنامه های که برگزار می‌کنیم ترویج این مهم را مورد توجه قرار می‌دهیم.

 

کیوان محمودی خاطر نشان کرد:اهداف انقلاب اسلامی از سازش با استکبار دور است و هنگامی مذاکره و سازش با استکبار اتفاق می‌افتد ظالم جری‌تر و مظلوم، مظلوم‌تر واقع می‌شود.

محمودی افزود: آنچه برای ما حائز اهمیت است این است که دانشجو بداند با توجه به فضای جامعه و بیداری اسلامی، استقلال و اقتدار و انقلابی‌گری را باید حفظ کرد.

کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد برنامه های این دهه را غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه ازاد اسلامی ، دیدار با خانواده معظم شهدای دانشجو ،دیدار با انقلابیون پیشکسوت ،برگزاری نشست های بصیرتی باحضور سخنرانان کشوری ، بروز رسانی بردهای دانشجویی ، یادوراه شهدا ،برگزاری نشست تقویت کادر بسیج دانشجویی ، اردوهای خدمت رسانی مناطق محروم ، سخنرانی پیش از خطبه ،تربیون آزاد، کرسی های ازاد اندیشی ، نمایشگاه عکس دستاوردهای انقلاب اسلامی ، حضور فعال و حماسی جامعه دانشگاهی در راهپیمایی ٢٢ بهمن ماه و …از برنامه های بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در دهه فجر خواهند بود .

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 8 =