۸دوربین تردد شمار، ۹دوربین ثبت تخلفات و ۶دوربین نظارت تصویری در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان راه اندازی شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، مرکز جدید مدیریت راه های جنوب استان کرمان در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان جیرفت راه اندازی شد .
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان در آیین افتتاح این مرکز که با حضور رییس مرکز مدیریت راه های کشور در جیرفت برگزار شد گفت: مرکز مدیریت راه های جنوب استان کرمان هم اکنون با ۸دوربین تردد شمار،۹دوربین ثبت تخلفات و ۶دوربین نظارت تصویری در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان راه اندازی شده است.

احسان عراقی زاده افزود: ۶۰۰میلیون تومان برای راه اندازی و فعال شدن این مرکز هزینه شده است که ۵۳۲کیلومتر از راه های جنوب استان و با کیلومتر مشخص در دیگر حوزه های استان را پوشش می دهد.

وی با بیان اینکه مرکز مدیریت راه ها پس از ادغام بخشی از اداره کل پایانه ها و راه وشهرسازی به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان واگذار شد افزود: پس از این ادغام مرکز مدیریت راه ها با ارتقای سیستمهای هوشمند تردد شمار از ۴سامانه به ۱۶ سامانه ،سامانه ثبت تخلفات از ۲دستگاه به ۹دستگاه و هم اکنون با رصد کامل محورهای مواصلاتی درون منطقه ای جنوب استان و دیگر راه های شریانی استان نظارت مستمر را دارد.

در حاشیه بهره برداری از مرکز مدیریت راه های جنوب استان در جیرفت رییس مرکز مدیریت راه های کشور در جمع خبرنگاران گفت: برای اطلاع یابی و اطلاع رسانی سوانح و وقایع جاده ای سامانه های مختلفی در سطح راه های شریانی کشور فعال شده است.

علی اکبر آشوری افزود: در حال حاضر ۶۷۰سامانه نظارت تصویری ،۱۸۵۰سامانه تردد شمار در کل کشور نصب و راه اندازی شده است. علی اکبر آشوری بیان کرد: ۲۶سامانه اضافه تناژ خودروهای عبوری در سطح کشور را رصد می کند که در محورهای مواصلاتی فعال و راه اندازی شده است.

رییس مرکز مدیریت راه های کشور افزود:با برنامه ریزیهای صورت گرفته ۱۸۷۹دوربین ثبت تخلفات هم بایستی طی مدت مشخص در محورهای شریانی کشورنصب و راه اندازی شود که تا کنون ۵۰۰دوربین راه اندازی و فعال شده است و مابقی طی دو سال آینده راه اندازی و فعال خواهد شد.

آشوری گفت: با ابراز رضایت از نصب و راه اندازی دوربینهای مختلف در حوزه راه های جنوب استان کرمان افزود: خوشبختانه مرکز مونیتورینگ راه ها در جنوب استان به نحوه مطلوب راه اندازی و مراحل توسعه ای خود را دنبال می کند.