. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 21680 تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1395 | 16:41 ب.ظ

در نشست فرماندار و رئیس اداره ثبت و احوال شهرستان قلعه گنج

مسایل و مشکلات هویتی و ثبت وقایع این شهرستان بررسی شد

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز پنجشنبه فرماندار و رئیس اداره ثبت و احوال شهرستان قلعه گنج در نشستی صمیمی مسایل و مشکلات هویتی و ثبت وقایع این شهرستان را بررسی کردند. وحدت عیدی فرماندار قلعه گنج در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه ثبت احوال در کشور گفت: نقش آمارهای وقایع حیاتی […]

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز پنجشنبه فرماندار و رئیس اداره ثبت و احوال شهرستان قلعه گنج در نشستی صمیمی مسایل و مشکلات هویتی و ثبت وقایع این شهرستان را بررسی کردند.

وحدت عیدی فرماندار قلعه گنج در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه ثبت احوال در کشور گفت: نقش آمارهای وقایع حیاتی در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های اجتماعی و اقتصادی کشور بسیار مهم و موثر است چون ثبت احوال یک نقشه راهگشا برای تمامی تشکیلات دولتی است.

جواد‌ اقتدارنژاد رئیس اداره ثبت و احول قلعه گنج هم بیان کرد: همکاری و استفاده از خدمات همه دستگاه‌های مرتبط با اداره ثبت احوال به نحوی که بتوان از همه ظرفیت‌ها و امکانات آنها در ارائه خدمات و پوشش ثبت به‌ موقع وقایع حیاتی اقدام شود امری ضروری است.

اقتدارنژاد خاطر نشان کرد: باید برای ثبت به‌ موقع وقایع حیاتی در جامعه فرهنگ‌سازی شود زیرا این امر بستر مناسب برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای مسئولان و تحقق عدالت است.

رئیس اداره ثبت و احوال قلعه گنج، همکاری دهیاری‌ها، مراکز بهداشت و درمان و خانه‌های بهداشت برای ثبت به ‌موقع وقایع حیاتی و اعلام به اداره ثبت احوال را ضروری دانست.

در پایان این نشست فرماندار قلعه گنج ضمن تشکر از‌ مجموعه ثبت و احوال قلعه گنج، بر اهتمام دولت جهت احداث ساختمان اداره ثبت و احوال تاکید کرد.


نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 3 =