. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 21659 تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1395 | 09:04 ق.ظ

با اتحاد و کار جهادی ، پیش به سوی جامعه ای سالم/تصاویر

به گزارش کنارصندل ،پیش از ظهر دیروز، جلسه هم اندیشی اعضای تیم سلامت مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مرکز بهداشت جیرفت با معاون توسعه و منابع و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد. در این نشست صمیمی ، رئیس مرکز بهداشت جیرفت به بیان خدمات ارائه شده این مرکز در سال گذشته […]

به گزارش کنارصندل ،پیش از ظهر دیروز، جلسه هم اندیشی اعضای تیم سلامت مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مرکز بهداشت جیرفت با معاون توسعه و منابع و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.

در این نشست صمیمی ، رئیس مرکز بهداشت جیرفت به بیان خدمات ارائه شده این مرکز در سال گذشته و ۹ ماهه امسال پرداخت و گفت: این خدمات و کارهای عمرانی انجام شده همه با پشتکار ویژه دکتر محمدی ریاست محترم دانشگاه و دکتر بیرجندی معاون محترم توسعه و منابع و همچنین کار جهادی تمامی همکارانم در مرکز بهداشت بوده است .

محمدرضا مشایخی نیز ضمن تبریک به دکتر مطهری بعنوان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: دکتر مطهری کارنامه درخشانی در حوزه سلامت مردم دارد و یقین داریم مانند گذشته نیز از هیچ کوششی برای سلامت مردم دریغ نخواهد کرد و نیازمند همکاری و مساعدت ویژه ایشان هستیم.

 

دکتر بیرجندی معاونت توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز در این نشست صمیمی گفت: وحدت و همدلی ما و کار جهادی باعث پیشرفت حوزه سلامت این منطقه است و در این راه از هیچ کوششی نباید دریغ کرد.

 

دکتر مطهری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز در این نشست صمیمی گفت: اهداف بنده در دوران مدیریتم ، حس مسئولیت پذیری در مقابل مجموعه ام بوده و هست.

وی افزود: ما باید در مقابل نیروهایی که خدمت می کنند پاسخگو باشیم و بدون توجه به منطقه گرایی ، فامیل و غیره کار کرد و مرامم این است که بین هیچ کس فرق نگذارم.

دکتر مطهری اظهار کرد: کسانی که کارشان را به خوبی انجام می دهند باید دستشان را بوسید و آنها را از نعمت های خداوند دانست و قابل تقدیرند.

وی با تقدیر و تشکر از رئیس مرکز بهداشت جیرفت افزود: با بازدیدی که از مراکز بهداشتی شهرستان جیرفت داشتم ، بسیار این مراکز عالی بودند و قابل تقدیر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ابراز خرسندی کرد و گفت: تیم بسیار خوبی در مجموعه دانشگاه هست که می توانند ما را حمایت کنند تا ما بتوانیم بهتر خدمت رسانی کنیم.

وی بزرگترین سرمایه یک کشور را نیروی انسانی و کارآمد دانست و افزود: اول رفاه و آرامش نیروها بعد کار ، و با مجموعه ای آرام و با انگیزه است که اعتماد مردم بوجود می آید .

دکتر مطهری ادامه داد: با مردم ارتباط برقرار کردن هنری بسیار بزرگ است و ما باید صداقت و مهربانی را پیشه خود سازیم.

 

#محمدرضا براهام

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =