. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 21747 تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | 22:24 ب.ظ

افتتاح جشنواره سه روزه فرهنگی و ورزشی کارکنان مرد زندان های استان کرمان به میزبانی شهرستان جیرفت/تصاویر

به گزارش کنارصندل ،صبح امروز با حضور مسئولین ،جشنواره سه روزه فرهنگی و ورزشی کارکنان مرد زندان های استان کرمان به میزبانی شهرستان جیرفت افتتاح شد. امام جمعه جیرفت روز شنبه در آیین گشایش این جشنواره که با حضور مدیرکل زندان های استان کرمان برگزار شد گفت: ورزش از نظر اسلام ایجاد زمینه شادابی برای خدمت […]

به گزارش کنارصندل ،صبح امروز با حضور مسئولین ،جشنواره سه روزه فرهنگی و ورزشی کارکنان مرد زندان های استان کرمان به میزبانی شهرستان جیرفت افتتاح شد.

امام جمعه جیرفت روز شنبه در آیین گشایش این جشنواره که با حضور مدیرکل زندان های استان کرمان برگزار شد گفت: ورزش از نظر اسلام ایجاد زمینه شادابی برای خدمت به مردم است.
حجت الاسلام رضا کرمی پور افزود: تیراندازی، اسب سواری و شنا مصداق ورزش های هستند که در اسلام به آن اشاره شده لذا انجام تمامی ورزش ها که سبب شادابی برای خدمت به مردم می شوند به همه توصیه می شود.
وی بیان کرد: ورزش هدف نیست بلکه وسیله آمادگی تن برای خدمت می باشد و ورزشی که در کشورهای غربی انجام می شود ورزش نیست و اهداف خاصی پشت پرده آن است.
امام جمعه جیرفت گفت: در اسلام سفارش زیادی به ورزش شده است لذا این نشان از جایگاه مهم ورزش می باشد.
وی افزود: ورزش جنبه های مختلف اخلاقی، سیاسی، نظامی و غیره دارد لذا در افزایش بودجه ورزش باید برنامه ریزی شود تا شاهد اثرات آن در جامعه باشیم.
حجت الاسلام کرمی پور تصریح کرد: میادین ورزش باید کنار مساجد و مصلی باشد تا نمازگزاران ورزشکار و ورزشکاران نمازگزار باشند.

معاون فرهنگی زندان جیرفت هم گفت: یکی از اهداف رسالت پیامبر (ص) ترویج فضلیت های اخلاقی در جامعه بود.
حجت الاسلام علی پایدار افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی استان کرمان به یاد زنده یاد علی ولی نیا مدیرکل سابق زندان های استان کرمان به میزبانی شهرستان جیرفت به مدت سه روز و با شرکت ۱۸۰ نفر در رشته های والیبال، دارت و تیراندازی برگزار می شود.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 4 =