. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 21702 تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | 13:41 ب.ظ

در همایش اصحاب رسانه در قلعه گنج، اساسنامه خانه مطبوعات جنوب کرمان تصویب شد

به گزارش سایت کنارصندل، روز جمعه ۸ بهمن ماه دومین همایش اصحاب رسانه جنوب کرمان با موضوع وحدت رویه و توسعه جنوب با حضور خبرنگازان و اهالی‌رسانه به میزبانی شهرستان قلعه‌گنج برگزار شد. سید حسین طیبی معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این همایش‌گفت: خبرنگاران باید جهت توسعه و فرهنگ […]

به گزارش سایت کنارصندل، روز جمعه ۸ بهمن ماه دومین همایش اصحاب رسانه جنوب کرمان با موضوع وحدت رویه و توسعه جنوب با حضور خبرنگازان و اهالی‌رسانه به میزبانی شهرستان قلعه‌گنج برگزار شد.

سید حسین طیبی معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این همایش‌گفت: خبرنگاران باید جهت توسعه و فرهنگ منطقه گام بردارند.

طیبی با بیان اینکه اهالی رسانه می‌توانند با جایگاه والایی که دارند تاثیر بسزایی در حوزه فرهنگی داشته باشند با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در جامعه گفت: رسانه‌ها می‌توانند در رشد و تعالی جامعه نقش مهمی داشته و همچنین پل ارتباطی بسیار خوبی بین مردم و مسئولان باشند.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به برگزاری جشنواره‌های کشوری در زمینه مطبوعات و رسانه‌ها تصریح کرد: خانه مطبوعات جنوب کرمان در جشنواره‌های کشوری بسیار خوش درخشیده است که این ظرفیتی مهم و تاثیر‌گذار برای منطقه است.

بختیار مجاز رئیس هیئت مدیر خانه مطبوعات جنوب کرمان نیز در این گردهمایی گفت: در جنوب کرمان ۴۴ نشریه فعال هستند که این نشان از ظرفیت منطقه است.

وی با بیان اینکه ۱۰ پایگاه خبری و ۴ نمایندگی خبرگزاری کشوری در جنوب کرمان در حال فعالیت هستند افزود: نشریات جنوب باید با توجه به تاریخ چاپ خود، انتشار داشته باشند و همچنین باید در زمینه راهاندازی دفاتر نشریه خود اقدام کنند.

رئیس هیئت مدیر خانه مطبوعات جنوب کرمان با اشاره به اینکه مطالب روزنامه‌ها باید جذابیت داشته باشد تا شأن و منزلت روزنامه‌ها و نشریات حفظ شود خاطر‌نشان کرد: خبرنگاران برای عضویت در خانه مطبوعات این منطقه مدارک خود را به طور کامل ارائه کنند.

در پایان این گردهمایی اساسنامه خانه مطبوعات جنوب کرمان تصویب شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + سه =