. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 21712 تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | 21:58 ب.ظ

فرماندار جیرفت:

زمینه نشاط و شادابی را در جامعه فراهم کنیم

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ،فرماندار جیرفت در آیین افتتاح جشنواره  فرهنگی و ورزشی کارکنان مرد زندان های استان کرمان جام زنده یاد حاج علی ولی نیا مدیرکل فقید زندان های ستان کرمان ،که به میزبانی شهرستان جیرفت برگزار شد،ضمن تشکر از عوامل برگزاری این جشنواره گفت: با توجه به اینکه دهه فجر نزدیک […]

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ،فرماندار جیرفت در آیین افتتاح جشنواره  فرهنگی و ورزشی کارکنان مرد زندان های استان کرمان جام زنده یاد حاج علی ولی نیا مدیرکل فقید زندان های ستان کرمان ،که به میزبانی شهرستان جیرفت برگزار شد،ضمن تشکر از عوامل برگزاری این جشنواره گفت: با توجه به اینکه دهه فجر نزدیک است ،یکی از مهمترین کارها این است که خدمات نظام را که به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شده است، برجسته کنیم.


احمد امینی روش تصریح کرد: امروز استکبار خدمات را ناکارآمد جلوه می دهند لذا باید خدمات نظام را برجسته شود و مردم در جریان این فعالیت ها قرار گیرند.
وی گفت: با توجه به اینکه یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه فعالیت های فرهنگی می باشد لذا در اداره کل زندان های استان کرمان توجه خاصی به این مساله شده است.
وی افزود: باید با رعایت و حفظ خطوط قرمز زمینه نشاط و شادابی جامعه را فراهم کنیم که توسعه فعالیت های ورزشی هم در این راستا می باشد.


فرماندار جیرفت گفت: تاثیرگذاری ورزش باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود و خوشبختانه در شهرستان جیرفت در حوزه ورزش و فرهنگ فعالیت های خوبی صورت گرفته است که باید این تداوم داشته باشد زیرا در این زمینه هر اندازه هزینه شود، سرمایه گذاری محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی در فصل زمستان شهرستان جیرفت آمادگی کامل را برای میزبانی سایر جشنواره های فرهنگی، ورزشی و غیره را دارد.

 

۱۸۰ ورزشکار در جشنواره سه روزه فرهنگی و ورزشی کارکنان مرد زندان های استان کرمان به میزبانی شهرستان جیرفت حضور دارند

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 13 =