. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 21828 تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | 12:53 ب.ظ

سینما شوباد کهنوج در آینده نزدیک بازگشایی می شود

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری کهنوج ، ابوذر عطاپور فرماندار کهنوج در حاشیه بازید از سینما شوباد کهنوج و در زمینه راه اندازی مجدد سینما شوباد این شهرستان گفت: دولت توجه ویژه ای به فراهم کردن زیر ساختها و فعالیت های فرهنگی در مناظق مختلف دارد. وی افزود: صندلی […]

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری کهنوج ، ابوذر عطاپور فرماندار کهنوج در حاشیه بازید از سینما شوباد کهنوج و در زمینه راه اندازی مجدد سینما شوباد این شهرستان گفت: دولت توجه ویژه ای به فراهم کردن زیر ساختها و فعالیت های فرهنگی در مناظق مختلف دارد.

وی افزود: صندلی های قدیمی و فرسوده سینما تعویض و صندلی های جدید جایگزین صندلی های قدیمی می شود.

فرماندار کهنوج گفت : این سینما یکی از نیازهای اساسی بخش فرهنگی کهنوج است و امیدواریم شاهد تحولی نوین درعرصه فرهنگ و هنر باشیم.

ظرفیت ۵۰۰ نفر در سال ۱۳۷۲ به عنوان تنها سینمای پنج شهرستان جنوب کرمان افتتاح شد فرماندار کهنوج تصریح کرد : این سینما تا سال ۱۳۸۳ فعال بود و از آن به بعد هیچگونه فعالیتی نداشته که البته دولت تدبیر و امید با تلاش جهادی پیگیر راه اندازی دوباره سینما شوباد کهنوج است.

فرماندار کهنوج به نشستی که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، اعضای شورای شهر و شهردار کهنوج در زمینه راه اندازی دوباره سینما شوباد برگزار شد اشاره کرد و گفت: در این نشست مقرر شد ۲ میلیارد ریال از اعتبارات سال آینده این شهرستان به منظور بازگشایی سینما شوباد کهنوج در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.

قابل ذکر است سینما شوباد کهنوج در بهار سال آینده با طراحی جدید وبا حمایت دولت تدبیر و امید دوباره بازگشایی خواهد شد.

باز گشایی سینما موجی از خوشحالی را در میان اصحاب فرهنگ و هنر درکهنوج به دنبال داشت.

انتشاردهنده محمدعلی شاه محمدی

                                                                                                                

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =