. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 21840 تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | 08:58 ق.ظ

همزمان با دهه فجر

فرماندار جیرفت :۸۴ طرح عمرانی در جیرفت بهره برداری می شود

فرماندار جیرفت گفت: دهه فجر امسال در این شهرستان ۸۴ طرح عمرانی افتتاح و عملیات اجرایی ۲۶ طرح دیگر آغاز می شود. به گزارش کنارصندل ،احمد امینی روش افزود: مجموع اعتبار این طرح ها یکهزار و ۴۶۰ میلیارد ریال است که در قالب خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم اطلاع رسانی می شود. وی بیان […]

فرماندار جیرفت گفت: دهه فجر امسال در این شهرستان ۸۴ طرح عمرانی افتتاح و عملیات اجرایی ۲۶ طرح دیگر آغاز می شود.

به گزارش کنارصندل ،احمد امینی روش افزود: مجموع اعتبار این طرح ها یکهزار و ۴۶۰ میلیارد ریال است که در قالب خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم اطلاع رسانی می شود.
وی بیان کرد: طرح های قابل افتتاح یا کلنگ زنی در حوزه کشاورزی، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، برق رسانی، آب و فاضلاب، عمران روستایی و آموزش و پرورش است.
وی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دولتمردان نظام جمهوری اسلامی است و در همین راستا نیز طرح های مختلفی در شهرستان جیرفت افتتاح خواهد شد.
فرماندار جیرفت اضافه کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توجه به تولیدات داخلی و توسعه اقتصاد مقاومتی مجموعه شهرستان تمامی تلاش خود را برای اجرای این فرامین به کار گرفته است.
وی گفت: زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در شهرستان فراهم شده و بخشی از طرح های دهه فجر هم با مشارکت و همکاری بخش خصوصی و دولتی به نتیجه رسیده است.
امینی روش افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته علاوه بر اطلاع رسانی پر رنگ خدمات نظام جمهوری اسلامی سعی شده ویژه برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر نیز با شکوه هرچه بیشتر و مشارکت مردمی برگزار شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + شانزده =